ناصر لامعی با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد 70 هزار و 698 خدمت به شهرنشینان و 19 هزار و 497 خدمت به روستانشینان استان ارائه شده است.
وی همچنین میزان خدمات غیرحضوری را در مدت زمان یاد شده 14 هزار و 470 خدمت برشمرد که از میان خدمات ارائه شده، خدمت اعلام کنتور با تعداد 13 هزار و 914 فقره بیشترین خدمت غیرحضوری بوده است.
معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: کلیه خدمات 22 گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت بر روی سایت اینترنتی به نشانی www.abfaqazvin.ir قابل دریافت می باشد.
لامعی در پایان اشاره کرد: دریافت خدمات مذکور از طریق منوی میز خدمت سایت مذکور، ثبت نام در پورتال مشترکین و نیز اپلیکیشن "یار آب" که قابل دانلود از بانک نرم افزاری مایکت، بازار و سایت شرکت است، ممکن می باشد.