X
گزارش عملکرد شرکت آبفا استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون
در آستانه افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر لردگان مطرح شد؛

 گزارش عملکرد شرکت آبفا استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون

شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از آغاز دولت تدبیر و امید تا کنون مبلغی بالغ بر 330 میلیارد تومان را صرف ساخت و توسعه زیربنایی تاسیسات آب و فاضلاب نموده است.
شنبه، 28 تیر 1399 | Article Rating

مهندس بیگلری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت های شرکت در دولت تدبیر و امید گفت: این شرکت از آغاز دولت تدبیر و امید تا کنون مبلغی بالغ بر 330 میلیارد تومان را صرف ساخت و توسعه زیربنایی تاسیسات آب و فاضلاب نموده است. در بخش آب، این شرکت با هدف رفع بحران و ارتقا کمی و کیفی آب شرب با پوشش 100 درصدی شهرها و با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد تومان پروژه هایی را به اجرا در آورده است که از آن جمله می توان به اصلاح و توسعه شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب جمعا به طول 431 کیلومتر در شهرهای استان، حفر و تجهیز 58 حلقه چاه آبرفتی و آهکی در شهرهای تنش زا و همچنین خرید، نصب و راه اندازی پکیج های تصفیه آب در شهرهای سودجان، بازفت، لردگان و کاج با هدف ارتقاء کیفیت آب شرب اشاره نمود.

وی افزود:  از دیگر خدمات این شرکت در حوزه آب می توان به تامین و اجرای ایستگاه آب چشمه نیمنایی شهر دشتک و چشمه عزیزی شهر سرخون اشاره نمود. همچنین این شرکت در حوزه ساخت مخازن ذخیره آب شرب نیز با ساخت 18.500 متر مکعب مخازن بتنی در شهرهای استان عملکرد مطلوبی از خود بجای گذاشته است.

همچنین در شهرستان سامان، پروژه ساخت ایستگاه پمپاژ و آبگیری از رودخانه زاینده رود تکمیل و به بهره برداری رسیده و پروژه تصفیه خانه آب شرب این شهر که اولین تصفیه خانه آب شرب با روش متعارف در استان و با ظرفیت 10.500 متر مکعب در شبانه روز می باشد، با پیشرفت 95 درصدی، بزودی در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهم فعالیت های شرکت در حوزه فاضلاب افزود: در این مدت با مبلغی بالغ بر 165 میلیارد تومان، علاوه بر توسعه شبکه فاضلاب شهری، تعداد 4 تصفیه خانه در شهرهای استان توسعه و به بهره برداری رسیده است. در این مدت تصفیه خانه فاضلاب شهر فارسان ارتقا، توسعه و در مدار بهره برداری قرار گرفت و تصفیه خانههای فاضلاب شهرهای هفشجان و طاقانک، مدول اول بلداجی و همچنین گندمان به بهره برداری رسیده اند که تعداد شهرهای تحت پوشش را از 7 شهر به 14 شهر و جمعیت تحت پوشش را از 51 درصد به بیش از 64.5 درصد افزایش داده است. همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهر لردگان تکمیل و بهره برداری آزمایشی آن آغاز و آماده بهره برداری می باشد که با راه اندازی این تصفیه خانه، درصد پوشش جمعیت به بیش از 70 درصد می رسد که در زمره بالاترین آمارهای موجود در سطح کشور می باشد. لازم به ذکر است، تصفیه خانه لردگان با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان، بیش از 10000 خانوار را در شهر لردگان تحت پوشش شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرار خواهد داد.

مهندس بیگلری در بخش پایانی صحبت های خود به تصفیه خانه های در حال ساخت شهرهای بن و فرادنبه اشاره کرد و افزود: انشاالله این دو تصفیه خانه هم با تامین اعتبارات لازم به زودی افتتاح و به مجموع تصفیه خانه های فاضلاب استان اضافه می گردند و برنامه شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، افزایش جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری به 75 درصد تا پایان دولت تدبیر و امید می باشد.

تصاویر
  • گزارش عملکرد شرکت آبفا استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری