X
اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی استان کرمان انجام شده است

 اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی استان کرمان انجام شده است

استاندار کرمان با تقدیر از تلاش های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان اظهارداشت: به هر سفری که می روم شرکت آبفا یک پروژه برای افتتاح دارد و فعالیت های خوبی در این زمینه انجام می شود.
شنبه، 23 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، علی زینی وند در آیین بهره برداری همزمان از طرح های آبرسانی به ۴۰۰ روستا از جمله ۹۶ روستا در استان کرمان افزود: علیرغم شرایط سخت کشور، پروژه های خوبی در زیرمجموعه های وزارت نیرو در استان کرمان در حال انجام است.

زینی وند با بیان اینکه شاخص های استان در حوزه آب ارتقا پیدا کرده گفت: هر چند شاخص ها در حد انتظار نیست اما اقدامات خوبی صورت گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان از استان های خشک و کم آب به شمار می رود که 90 درصد از آب آن از منابع زیرزمینی و قنوات تامین می شود گفت: کرمان و زرند از جمله های شهرهای بحرانی در زمینه آب محسوب می شوند.

استاندار کرمان اضافه کرد: 64 درصد از استان جزءجمعیتی به شمار می رود که تحت پوشش شهرهای بحرانی و تنش آبی قرار دارد.

وی اظهارداشت:در پیک مصرف 2708 لیتر آب کمبود داریم که 1000 لیتر آن مربوط به شهر کرمان است.

وی با بیان اینکه اقدامات میان مدت و بلندمدت خوبی در این زمینه صورت گرفته گفت: در حوزه استفاده از ظرفیت ماه 56 توجه خوبی به استان شده؛ همچنین در حوزه روستاهای فاقد آب نیز اتفاق خوبی افتاده است.

زینی وند افزود: راهی جز اجرای پروژه رینگ شهر کرمان که اعتبار بالایی نیاز دارد نداریم؛ علاوه بر آن استفاده از ظرفیت خلیج فارس که مباحثی در این باره مطرح شد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

تصاویر
  • اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی استان کرمان انجام شده است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری