X
شستشوی 23 هزار و 680 مترمکعب از مخازن آب کرمان

 شستشوی 23 هزار و 680 مترمکعب از مخازن آب کرمان

کارشناس مسئول بهداشت امور آبفا شهرستان کرمان از ضد عفونی و شستشوی 23680 متر مکعب از مخازن آب شرب شهرستان کرمان در سال گذشته خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 07 اردیبهشت 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، اکبر کرمی دراین باره افزود: از آنجایی که بیشتر ظرفیت تامین و تولید آب آشامیدنی شهروندان در محدوده تحت پوشش آبفا شهر کرمان، از طریق منابع زیرزمینی بوده و پس از تجمیع در مخازن توزیع می شود برخی از چاه ها به دلایل مختلف فنی و بهره برداری در طول سال مشکل ماسه دهی دارند.

وی ادامه داد: این امر علاوه بر افت کیفیت آب شرب باعث بروز آسیب و مشکلاتی در مخازن، خطوط و شبکه های آبرسانی، ایستگاه های پمپاژ و … می شود.

کرمی یادآور شد: بنابراین در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی آب آشامیدنی مشترکین و همچنین پاک سازی مخازن، عملیات شستشوی مخازن در تمامی شهرهای تابعه از آبان ماه سال 99 آغاز شد که تا اواسط اسفند ماه 23680 متر مکعب از مخازن اصلی شهر و برخی روستا و شهرهای شهرستان کرمان شستشو شد.

وی اضافه کرد: این عملیات شامل خارج سازی کامل ماسه و املاح ته نشین شده در کف مخازن، شستشو تمام دیواره ها، کف و سقف مخازن با واتر جت و در ادامه با کلر شستشو و گندزدایی می شود که پس از انجام تست های اولیه کنترل کیفی، مخزن آبگیری و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

تصاویر
  • شستشوی 23 هزار و 680 مترمکعب از مخازن آب کرمان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری