X
حضور مدیرعامل آبفا کرمان در سامانه ارتباطی 111

 حضور مدیرعامل آبفا کرمان در سامانه ارتباطی 111

محمد طاهری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان با حضور در برنامه ارتباطی پاسخگویی مدیران در محل استانداری کرمان به ۴۵ تماس تلفنی مردمی در مدت ۲ ساعت پاسخ گفت.
ﺳﻪشنبه، 07 اردیبهشت 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عموی شرکت آبفا استان کرمان، این تماس ها که از سراسر استان با خط ارتباطی ۱۱۱ استانداری  برقرار می شد حول محور تأمین و توزیع آب، مشکلات کم آبی، نبود شبکه آب، کم فشاری، مسائل شهری و روستایی بود که طاهری با دقت نظر، تعمق در گفتارهای تماس گیرندگان به توضیح و تشریح وضعیت موجود آب در استان پرداخته و با ثبت دقیق درخواست ها قول مساعد در حل مشکلات در حد توان و اختیار را داد.

وی بلافاصله دستورات فوری و عاجل در حل و فصل مشکلات و خواسته های مردمی را صادر کرد.

بیان صریح، واضح و صادقانه وی در خصوص وضعیت حاد بی آبی منطقه تأثیر فراوانی در اقناع تماس گیرندگان بر جای می گذاشت به نحوی که نه تنها موضع مقابله و جبهه گیری را در پیش نمی گرفتند بلکه آمادگی خود را در ارائه هر گونه همکاری با مجموعه خدمت رسان آب و فاضلاب اعلام کردند.

طاهری پس از پایان برنامه ارتباطی ، بلافاصله دستور اختصاص یک شماره تلفن به روابط عمومی شرکت با شماره ۳۵۱۲۲ را صادر کرد تا مردم شریف استان هر هفته با برقراری ارتباط مستقیم با مدیر عامل و معاونین مسائل و مشکلات خود را مطرح و مدیریت شرکت را در جریان مستقیم قرار دهند.

بر اساس پیگیری دفتر روابط عمومی، این شماره تلفن از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری راه اندازی و فعال خواهد شد و مردم عزیز شهر و روستا قادر خواهند بود با مدیران شرکت بر اساس جدول زمان بندی که اعلام میگردد ارتباط برقرار کنند.

در این نشست ارتباطی، هجینی مدیر دفتر بازرسی و غفاری مدیر روابط عمومی شرکت، مدیر عامل را همراهی کردند.

تصاویر
  • حضور مدیرعامل آبفا کرمان در سامانه ارتباطی 111
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری