X
800 متر شبکه آبرسانی در یکی از خیابان های اصلی کرمان اجرا شد
با هدف تقویت فشار شبکه:

 800 متر شبکه آبرسانی در یکی از خیابان های اصلی کرمان اجرا شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: 800 متر شبکه آبرسانی در بلوار جمهوری اسلامی کرمان حدفاصل پل فرهنگیان تا چهارراه شفا با هدف تقویت فشار شبکه اجرا شد.
یکشنبه، 05 اردیبهشت 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، حمید صمدانی با بیان اینکه این طرح در دو محور مطالعاتی تعریف شده افزود: زون یک شامل اتصال دو نقطه به طول پنج متر از خط 500 به خط 200 در محل بزرگراه امام رضا تقاطع پل فرهنگیان می شد که در اسفند ماه سال گذشته انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: زون یک با هدف تقویت شبکه آبرسانی شمال بلوار جمهوری شامل مناطق شفا، هزار و یک شب، والفجر و خیابان امام جمعه و سایر کوچه های منتهی به میدان آزادی اجرا شد.

مدیر امور آبفا شهرستان کرمان اضافه کرد: فاز دوم نیز شامل لوله گذاری 800 متر لوله 250 چدن و اتصال به خط 500 چدن در  محل پل فرهنگیان بود که از اواسط فروردین امسال آغاز و با کار شبانه روزی تیم اتفاقات امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان در مدت 2 هفته اجرا و به خط چهار راه شفا متصل شد.

به گفته وی با تکمیل این پروژه، شبکه آبرسانی آب شرب سمت جنوب بلوار جمهوری شامل مناطق هزار یک شب جنوبی والفجر جنوبی و سایر کوچه های منتهی به میدان آزادی تقویت خواهد شد.

صمدانی یادآور شد: این طرح های مطالعاتی  با هزینه بیش از 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی  اجرا شده است و در حال حاضر نیز مرحله عملیاتی و اجرایی بیش از یکهزار متر خطوط آبرسانی شامل خیابان خواجو، خیابان خورشید، ابتدای خیابان آبنوس و خیابان زهره کرمانی در دست اقدام و دستور کار طرح های اضطراری قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این  شبکه آبرسانی، ضمن تعدیل فشار شبکه توزیع آب شرب مناسب از نظر کمی برای شهروندان، آمار شکستگی و کمبود آب و دیگر مشکلات مرتبط به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

وی در پایان به ضرورت همدلی و‌همراهی دستگاههای اجرائی، دولتی و خصوصی و شهروندان در صرفه جویی و مصرف بهینه در سال جاری بویژه در فصل گرم سال تاکید کرد تا با توجه به کاهش شدید باران سال بسیار سخت و طاقت فرسا را پشت سر گذاریم.

تصاویر
  • 800 متر شبکه آبرسانی در یکی از خیابان های اصلی کرمان اجرا شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری