X
مشکلات شهرستان های بافت، رابر و سیرجان بررسی شد
در سفر نماینده شرکت مهندسی آبفا کشور؛

 مشکلات شهرستان های بافت، رابر و سیرجان بررسی شد

در سفر یکروزه مهندس کرمپور کارشناس شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که به درخواست نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه و نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی انجام شد پروژه های نیمه تمام شهرستان های مذکور مورد بازدید قرار گرفت.
دوشنبه، 30 فروردین 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، در قالب این سفر که عباس سلطانی نژاد معاون بهره برداری و توسعه آب و مهدی عتیقی مدیر دفتر نظارت و مجری پروژه های آبرسانی روستایی نماینده شرکت آبفا کشور را همراهی می کردند، ابتدا از روستای سیه بنویه که در حال حاضر به دلیل خشکسالی آب در آن جیره بندی شده و همچنین منابع تأمین آب و پروژه های روستا گنجان، روستای قنات ملک و روستای کبیر بازدید شد.

در ادامه این سفر تأسیسات آبرسانی شهر هنزا مورد بازدید قرار گرفت و با دهیاران و امام جمعه این شهر پیرامون مشکلات روستاهای این منطقه گفت و گو و تبادل نظر شد.

پس از آن کرمپور با فرماندار رابر دیدار کرد که در جریان این دیدار کرامت امیرحیدری فرماندار شهرستان ضمن تشکر از اقدامات خوب آبفا استان کرمان طی یکسال گذشته خواستار آبرسانی به روستاهای شهرستان در تابستان با تانکر سیار شد.

امیرحیدری اجرای عملیات ساخت تصفیه خانه رابر و فاضلاب شهر رابر به عنوان یکی از نیازهای شهروندان را از دیگر خواسته های مردم رابر برشمرد.

کرپور همچنین در سفر به شهرستان بافت از روستاهای فاقد آب حومه شهر و همچنین مجتمع در حال اجرا شادیان بازدید کرد که در جریان این بازدید مقرر شد این پروژه ها در سال 1400 مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

در ادامه مجتمع های نیمه تمام تحت خواجه، جلیل آباد و ایجاد تأسیسات فاضلاب چیل آباد ارزوئیه نیز مورد بازدید قرار گرفت.

نماینده شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور سپس در شرکت آب و فاضلاب سیرجان حضور یافت و با مجید میرشاهی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

میرشاهی در این دیدار خواستار توجه شرکت آب و فاضلاب کشور بر پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه تأمین آب اضطراری چاه های تصفیه خانه سیرجان، فاضلاب سیرجان و پاریز و همچنین مجتمع های سیرجان شد.

 

 

تصاویر
  • مشکلات شهرستان های بافت، رابر و سیرجان بررسی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری