X
حل مشکل حفاری چاه سرگز و آبرسانی به روستای معدن صوغان
در سفر مدیرعامل آبفا کرمان به ارزوئیه انجام شد:

 حل مشکل حفاری چاه سرگز و آبرسانی به روستای معدن صوغان

مشکلات حوزه آبرسانی شهرستان ارزوئیه در سفر مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان به این شهرستان با حضور میدانی فرماندار وبخشدار مرکزی ودهیاران روستاها مورد بررسی قرار گرفت.
شنبه، 21 فروردین 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، محمد طاهری درخصوص جزئیات سفر خود به شهرستان ارزوئیه اظهارداشت: در جریان این سفر از مجتمع سرگز که با قطعی و‌ جیره بندی آب روبروست بازدید و مقرر شد موضوع حفاری چاه این مجتمع با استقرار دستگاه حفاری از همین امروز انجام وظرف۱۵ روز آینده چاه مذکور در مدار بهره برداری قرار گیرد.

طاهری یادآور شد: مجتمع سرگز سیاهانی شامل هفت روستا با ۲۶۰ خانوار است که به دلیل خشکسالی ‌وافت آب منابع زیر زمینی در چند روز گذشته با جیره بندی آب روبرو شدند.

وی افزود: همچنین در جریان این سفر از روستای معدن صوغان بازدید و موضوع اجرای خط انتقال و شبکه داخلی این روستا بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری لازم و رفع موانع مقرر شد کار اجرای این پروژه بزودی آغاز شود.

طاهری اضافه کرد: بازدید از روستای سورمندی که فاقد آب است، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب دهستان وکیل آباد، بازدید از ساختمان جدید امور آب و فاضلاب شهرستان ارزوئیه و بازدید از روستاهای بخش مرکزی از دیگر برنامه های سفر به شهرستان ارزوئیه بود.

وی اظهار داشت: در ادامه از شهر علی آباد و تاسیسات آبرسانی این شهر بازدید بعمل آمد و پس از آن با شهردار و بخشدار این شهر پیرامون مسائل حوزه آب گفتگو شد.

 

وی افزود: در جریان این سفر و‌ بازدیدهای مذکور، با اعضای شورا و‌ دهیاران روستاهای منطقه سرگز، معدن صوغان، ۱۷ شهریور، وکیل آباد، ابراهیم آباد و‌ حیدرآباد دیدار و گفتگوهایی صورت گرفت و در قالب این دیدارها مسایل ومشکلات مراجعین در محل نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در روستای ۱۷ شهریور نیز قرار شد از روز شنبه واگذاری انشعاب آب پس از ارائه مدارک لازم انجام شود.

معاون بهره برداری و‌توسعه آب شرکت آبفا، فرماندار ارزوئیه، معاون اجرایی فرماندار و‌ بخشدار مرکزی مدیرعامل آبفا استان کرمان را در این سفر همراهی کردند.

 

 

تصاویر
  • حل مشکل حفاری چاه سرگز و آبرسانی به روستای معدن صوغان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری