X
اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مخزن آب رفسنجان اختصاص خواهد یافت

 اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مخزن آب رفسنجان اختصاص خواهد یافت

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان از قول مساعد مسئولان کشوری و استانی برای تکمیل مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی شهر رفسنجان خبر داد.
شنبه، 04 بهمن 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان محمد طاهری با اشاره به بازدید روز پنجشنبه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه معاون نظارت بر بهره برداری و مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفا کشور، نماینده مردم رفسنجان در مجلس، معاون عمرانی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی و محلی از مخزن ۱۵ هزار مترمکعب رفسنجان در خصوص جزئیات این بازدید اظهارداشت: در جریان این بازدید معاون عمرانی استاندار کرمان برای تامین ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات معادن و معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای تامین ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل و بهره برداری از این مخزن قول مساعد داد.

وی با اشاره به اینکه مخزن مذکور ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، این مخزن تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

طاهری یادآور شد: در حال حاضر ظرفیت مخازن آب شهر رفسنجان ۴۰ هزار مترمکعب است که با بهره برداری از این مخزن به ۵۵ هزار مترمکعب افزایش می یابد.

گفتنی است در جریان بازدید امروز مسئولان کشوری و استانی، گزارش کاملی در خصوص وضعیت آب شهر رفسنجان از سوی محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ارایه شد.

رفسنجان در فاصله 115 کیلومتری شمال غرب استان کرمان قرار دارد.

تصاویر
  • اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مخزن آب رفسنجان اختصاص خواهد یافت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری