X
چهار حلقه چاه جدید در کرمان حفر شد

 چهار حلقه چاه جدید در کرمان حفر شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: چهار حلقه چاه جدید به منظور جبران کمبود آب در شهر کرمان حفر شد.
یکشنبه، 30 آذر 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، حمید صمدانی با اشاره به اینکه این چاه ها در دشت شهید سلیمانی حفر شده اظهارداشت: بخش قابل توجهی از آب مورد نیاز شهر کرمان از چاه ها تأمین می شود که کاهش بارندگی ها و خشکسالی های اخیر منجر به افت سطح آب این چاه ها و در نهایت کاهش آبدهی شده است.

وی افزود: در ماه های آینده مراحل تجهیز این چاه ها انجام می شود و بزودی قابل بهره برداری خواهند بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان هزینه حفر این چاه ها را بیش از 18 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این چاه ها حدود 100 لیتر بر ثانیه به ظرفیت منابع تولید آب شهر کرمان افزوده می شود.

وی یادآور شد: موضوع حفر این چاه ها از اردیبهشت ماه امسال پیگیری شد و برای اخذ مجوز آن چندین با موضوع تأمین اضطراری آب شهر کرمان در محل استانداری تشکیل شد.

صمدانی همچنین از پیگیری برای دریافت مجوز حفر چهار چاه دیگر خبر داد و گفت: با حفر این چاه ها بخشی از کمبود آب شهر کرمان جبران می شود و برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند همراهی مردم در بحث مدیریت مصرف هستیم.

 وی با بیان اینکه برنامه ریزی های گسترده ای در راستای مقابله با مشکل کم آبی در شهر کرمان انجام شده، همکاری مردم در رفع مشکلات ناشی از کم آبی را مهم خواند. 

تصاویر
  • چهار حلقه چاه جدید در کرمان حفر شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری