X
رضایت 90 درصدی مشترکین از خدمات آبفای قم

 رضایت 90 درصدی مشترکین از خدمات آبفای قم

مسئول افکار سنجی آبفای استان از رضایت بیش از 90 درصدی مشترکین از خدمات آب و فاضلاب در نظرسنجی‌های به عمل آمده خبر داد.
شنبه، 17 شهریور 1403 | Article Rating

عبداله سعادتی با اشاره به اهمیت نظرسنجی در سازمان‌های خدمات رسان گفت: با توجه به نقش حیاتی نظرسنجی‌ها در بهبود عملکرد سازمان و رضایت مشتریان، این مهم همواره مورد تأکید شرکت آب و فاضلاب استان بوده است.

وی با بیان اینکه آبفای استان هرساله نظرسنجی‌های مختلفی را به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در ارائه خدمات به مشتریان انجام می‌دهد، یادآور شد: در همین راستا سال گذشته سه مورد نظرسنجی در خصوص عملکرد واحد حوادث آب در شهر قم و شهرهای تابعه، عملکرد حوادث فاضلاب و نحوه ارائه خدمات امور مشترکین در شهر قم و شهرهای تابعه انجام شد.

کارشناس مسئول افکار سنجی روابط عمومی آبفای استان قم با اشاره به نظرسنجی از سه هزار و 35 مشترک اظهار داشت: از این تعداد 93 درصد مربوط به شهر قم و 7 درصد مربوط به شهرهای تابعه استان بوده است.

وی از رضایت 90 درصدی مشترکین از خدمات آبفای قم در طی این سه مرحله نظرسنجی خبر داد و خاطرنشان کرد: طی نظرسنجی‌های صورت گرفته بالاترین میزان رضایت از نحوه برخورد کارشناسان پاسخگویی بوده است.

سعادتی در پایان تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از نتایج نظرسنجی‌ها، گامی مؤثر در بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و ارتقا کیفیت خدمات شرکت آب و فاضلاب برداریم.

 

تصاویر
  • رضایت 90 درصدی مشترکین از خدمات آبفای قم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری