X
پاسخگویی 24 ساعته سامانه تلفنی 122 آبفای قم به مشترکان

 پاسخگویی 24 ساعته سامانه تلفنی 122 آبفای قم به مشترکان

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان از آمادگی شماره تلفن 122 برای دریافت گزارش‌های مربوط به حوادث شبکه آب در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام سال خبر داد.
شنبه، 17 شهریور 1403 | Article Rating

قاسم معارف وند با بیان اینکه شماره تلفن 122 در تمام ساعات شبانه‌روز و در تمام ایام سال آماده دریافت گزارش‌های مربوط به حوادث شبکه آب است، گفت: ساکنین و اهالی روستاهای استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارائه خدمات و یا خرابی در شبکه و انشعابات آب، با شماره تلفن 122 تماس گرفته و شرکت آب و فاضلاب را مطلع کنند تا این شرکت نیز در اسرع وقت نسبت به رسیدگی و رفع مشکل اقدام کند.

وی با اشاره به خشکسالی و کمبود منابع آبی، خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم توزیع عادلانه آب، یکی از کارکردهای شماره تلفن 122، پیگیری موضوعات مربوط به مصارف غیرقانونی و همچنین مصارف بی‌رویه است.

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای قم از اهالی و ساکنین روستاها خواست تا هرگونه مصرف غیرقانونی و بی‌رویه اعم از آبیاری باغ و باغچه و یا پر کردن استخر را از طریق شماره تلفن 122 اعلام کنند تا شرکت آب و فاضلاب اقدامات قانونی را در این زمینه انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه شماره تلفن 122 علاوه بر ارائه خدمات فوریتی و رسیدگی به حوادث شبکه و انشعاب آب، خدمات مربوط به امور مشترکین را هم ارائه می‌دهد، اظهار کرد: همه هم استانی‌های محترم به ویژه اهالی روستاهای استان، برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها می‌توانند به جای مراجعه حضوری به شرکت آب و فاضلاب، از شماره تلفن 122 برای دریافت خدمات استفاده کنند.

معارف وند قابلیت پیگیری و رهگیری سریع‌تر و نظارت بر درخواست‌ها از لحظه ثبت تا پایان آن‌ها توسط مرکز ۱۲۲ را از جمله مزایای دریافت خدمات از طریق این شماره تلفن اعلام کرد.

تصاویر
  • پاسخگویی 24 ساعته سامانه تلفنی 122 آبفای قم به مشترکان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری