X
مدیر عامل آبفا فارس در سمینار خدمات مشترکین: نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری از اهداف مهم آبفا فارس است

 مدیر عامل آبفا فارس در سمینار خدمات مشترکین: نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری از اهداف مهم آبفا فارس است

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در سمینار خدمات مشترکین شرکت آبفا استان فارس که با حضور معاونین و مدیران مرتبط ستادی و مسئولین مشترکین امور آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس برگزار گردید، گفت: نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری تسهیل کننده ی رشد شرکت و از اهداف مهم آبفا فارس است.
یکشنبه، 14 مرداد 1403 | Article Rating
سمینار آموزشی خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس با حضور علی شبانی مدیرعامل، رضا اسدی معاون خدمات مشترکین و درآمد، سایر معاونین شرکت، مدیران و کارکنان ستادی معاونت خدمات مشترکین و جمعی از مسئولین خدمات مشترکین امور آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس، برگزار و در خصوص سیاست ها و راهبردهای نوین این حوزه بحث و گفتگو شد.

علی شبانی در این سمینار طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت ترور ناجوانمردانه ی اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، این اقدام شنیع را بزدلانه و ناشی از عجز رژیم نامشروع صهیونیستی توصیف کرد و با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین قوی تر از همیشه به حق خواهی و مبارزه علیه اشغالگران جنایتکار ادامه خواهد داد گفت: به برکت رهبری داهیانه ی مقام معظم رهبری، مقاومت مستحکم تر از همیشه به سمت پیروزی نهایی رهسپار است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه به بیان وضعیت کنونی تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان و روند ارائه ی خدمات به مشترکین شهری و روستایی پرداخت و اظهار داشت : بحمد ا... به رغم خشکسالی در سنوات اخیر و گرمای کم سابقه ای که این روزها با آن مواجه هستیم، با تلاش و کوشش جهادی شما سقایان مردم، تابستان جاری با مدیریت مطلوب و کمترین چالش در حال سپری شدن است.

وی بخش خدمات مشترکین را از اصلی ترین ارکان شرکت نام برد و با تاکید بر این موضوع که شما سقایان مردم علاوه بر رسالت تامین آب شرب مشترکین ، باید به عنوان الگوهای مناسبی در خدمت رسانی نیز باشید ، بیان داشت: بی تردید شما کارکنان بخش خدمات مشترکین با تکریم مردم و ارائه ی خدمات صادقانه و مطلوب در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهید بود.

وی در ادامه ی این برنامه با خطاب قرار دادن مدیران امور آبفا ، تکریم ارباب رجوع را در گرو تکریم پرسنل عنوان و تصریح کرد : بی شک اگر کارکنان شرکت از رفاه نسبی و احترام لازم برخوردار باشند و توسط شرکت مورد تکریم قرار گیرند به تکریم ارباب رجوع که از اهداف شرکت می باشد ، خواهند پرداخت .

شبانی افزود: ما برآنیم تا در ادامه ی ارائه ی خدمات به پرسنل و ارباب رجوع ، برنامه های آینده ی شرکت را نیز در این راستا تدوین کنیم.

رئیس هیأت مدیره ی شرکت آبفا فارس در ادامه ی سخنان خود نظم اداری را لازمه ی پیشبرد اهداف شرکت عنوان و کارآیی سنجی پرسنل توسط مدیران را موجب شایسته سالاری در امور و هموار شدن مسیر حرکت شرکت به سوی تعالی بیان کرد.

رضا اسدی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان فارس نیز طی سخنانی ضمن ارائه ی گزارشی جامع از عملکرد این معاونت در شهرهای استان طی سال جاری، به تبیین رویکرد و سیاست های کلی معاونت خدمات مشترکین شرکت پرداخت.

وی با اشاره به اصل مشتری مداری اظهار داشت : معاونت خدمات مشترکین‌ با حساسیت ویژه ای که در این حوزه دارد، ضمن تاکید به اصل مشتری مداری و ارائه ی خدمات مطلوب به مشترکین، خواستار سعه صدر و برخورد مناسب با مردم در تمام حوزه ها و تلاش برای ارائه ی خدمات مطلوب تر به آنان در شهرهای استان می باشد.

او رسالت شرکت آبفا فارس را ارائه ی خدمات مطلوب در حوزه ی آبرسانی ،‌ جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب عنوان و توصیه هایی را مطرح کرد .

اسدی در ادامه با بیان توصیه هایی در راستای فعالیت های خدمات مشترکین ، به بحث در خصوص انتظارات مشتریان پرداخت و تصریح کرد : باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم چرا که هدف ما ارائه ی بهترین خدمات ممکن به آنان است .

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا فارس نحوه ی ارائه ی خدمات مشترکین امور آبفا شهرستان های تابعه را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: در جهت تسهیل خدمات به مشترکین اخیرا توصیه هایی به مدیران و مسئولین خدمات مشترکین امور و ادارات آبفا تابعه گردیده است که امیدوارم با در نظر گرفتن این توصیه ها و هم افزایی با معاونت خدمات مشترکین در ستاد شرکت ، خدماتی مطلوب تر به مشترکین شهری و روستایی ارائه گردد.

وی در ادامه با ارائه ی راهکارهایی در خصوص اصلاح روشهای خدمات به مشترکین و بحث در خصوص روشهای جایگزین اذعان داشت : باید به سمتی برویم که بتوانیم کیفیت خدمات خود و رضایتمندی مشترکین را ارتقاء دهیم. رضا اسدی با تاکید بر افزایش ظرفیتهای ارائه ی خدمات به مشتریان گفت: باید از پتانسیل های موجود در ادارات برای استاندارد سازی و ارتقاء سطح کیفی خدمات حداکثر استفاده را به عمل آوریم.

در ادامه ی این سمینار حجت الله نوروز پور معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا فارس نیز طی سخنانی به سیاستهای کلان شرکت های آب و فاضلاب در کشور اشاره و اظهار داشت: بر اساس این سیاستها و اهداف که از مهمترین مولفه های آن تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی با کیفیت مناسب می باشد و یک سیستم به هنگام ، فراگیر ، مطمئن و از نظر مالی پایدار را تعریف می کند ،‌ می بایست همه پرسنل خدمات مشترکین در راستای تحقق این اهداف و سیاستها اهتمام کامل بورزند و با همتی مضاعف در جهت ارتقاء بیشتر سطح کیفی خدمات گام بردارند.

در این سمینار آموزشی معاون منابع انسانی و تحقیقات، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، مدیر دفتر خدمات مشترکین، مدیر دفتر وصول و درآمد و همچنین مدیر دفتر پیاده سازی و اجرای تعرفه ها نیز به ایراد سخنانی مرتبط با خدمات مشترکین در حوزه فعالیت خود پرداختند.
تصاویر
  • مدیر عامل آبفا فارس در سمینار خدمات مشترکین: نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری از اهداف مهم آبفا فارس است
  • مدیر عامل آبفا فارس در سمینار خدمات مشترکین: نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری از اهداف مهم آبفا فارس است
  • مدیر عامل آبفا فارس در سمینار خدمات مشترکین: نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری از اهداف مهم آبفا فارس است
  • مدیر عامل آبفا فارس در سمینار خدمات مشترکین: نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری از اهداف مهم آبفا فارس است
  • مدیر عامل آبفا فارس در سمینار خدمات مشترکین: نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری از اهداف مهم آبفا فارس است
  • مدیر عامل آبفا فارس در سمینار خدمات مشترکین: نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری از اهداف مهم آبفا فارس است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری