X
دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین نیکوکار برای اجرای طرحهای آب و فاضلاب توسط مدیرعامل آبفای فارس

 دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین نیکوکار برای اجرای طرحهای آب و فاضلاب توسط مدیرعامل آبفای فارس

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس طی گفتگویی، ضمن اعلام افتتاح 23 پروژه ی آبرسانی با حضور مسئولین استانی و محلی، در هفته ی دولت، از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین نیکوکار استان و کشور به منظور اجرای طرح های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان فارس ، دعوت به مشارکت کرد.
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، علی بوستانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس، همزمان با پایان ایام هفته ی طی گفتگویی با اشاره به این موضوع که هفته دولت یادگار دولتمردان شهید رجائی و باهنر و یادآور روزهای حماسه سازی دول مختلف در 41 سال حیات طیبه ی انقلاب است و خدا را شاکریم که در تن آذین مقدس سقایت در این ایام فرصت یافتیم تا با رونمایی از خدمات جدید دولت در حوزه ی فعالیت شرکت آبفا استان فارس، هم در راستای رویکرد اصیل انقلاب مبنی بر نهضت خدمت رسانی بی منت به مردم گام برداریم و هم منعکس کننده ی تلاش پر شور خادمان مردم در دولت خدمتگزار باشیم.

وی بار دیگر هفته ی دولت چهل و یکمین سال حیات پر برکت انقلاب اسلامی را به دولتمردان این نظام تبریک گفت و اظهار داشت: در همین راستا 23 پروژه ی آبرسانی در شهرها و روستاهای استان با حضور معاونین استاندار فارس، ، فرمانداران و مسئولین محلی شهرستان ها گشایش یافت و جمعی از مردم استان فارس از مزایای این خدمات بهره مند گردیدند که از این حیث نیز پیشانی شکر بر آستان کرامت خداوند میساییم و شاکریم که ما را وسیله ی این گشایش ها قرار داد.

علی بوستانی در ادامه ابراز امیدواری کرد : با بهره برداری از این پروژه ها شاهد وضعیت مطلوب تر آبرسانی در شهرها و روستاهای استان باشیم . مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس با بیان این مطلب که پس از یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی استان فارس سقایان مردم با همدلی و هم افزایی مضاعف در پی ارائه ی خدمات مطلوب تر به هم استانی های گرامی هستند، اضافه نمود: بحمدا... در همین چند ماه گذشته طرح ها و پروژه های آبرسانی خوبی در اقصی نقاط استان به بهره برداری رسیده است و برآنیم تا این روند را با توان بیشتر ادامه دهیم و اطمینان می دهیم در آینده ای نه چندان دور در بسیاری از نقاطی که به دلیل خشکسالی های سنواتی دچار بحران کم آبی هستند، به شرایط مطلوب خواهیم رسید.

وی افزود: شرکت آبفا استان فارس در همین گذر و در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تأمین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم شریف استان، 23 پروژه ی آبرسانی شهری و روستایی را با صرف اعتباری بالغ بر 285 میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار داد. این 23 پروژه شامل بهره برداری از 8 حلقه چاه ، 22 کیلومتر خط انتقال آبرسانی ، 4 باب مخزن با ظرفیت 1200 متر مکعب ، یک باب ایستگاه پمپاژ ، 3500 متر خط انتقال برق و 4780 متر شبکه ی توزیع آب شرب می باشد که با بهره برداری از این پروژه ها قریب به 3800 خانوار شهری و روستایی از مزایای آبرسانی آن بهره مند شدند.
گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است، علی بوستانی مدیر عامل این شرکت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح وضعیت منابع آب استان و تأکید بر لزوم مدیریت مصارف آب از سوی مسئولین و مشترکین آب شرب، به طرح ها و پروژه های آبرسانی شهری و روستایی در دست اجرای این شرکت نیز اشاره کرد و افزود: به لطف خداوند در حال حاضر در سطح استان پهناور فارس 105 پروژه ی آبرسانی روستایی را در 315 روستا با اعتباری بالغ بر 1570 میلیارد ریال در دست اجرا داریم. همچنین 8 پروژه ی آبرسانی شهری نیز با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال در دست اجراست. در بخش فاضلاب نیز در 8 شهر استان طرح های فاضلاب شهری با اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال در دست اجراست که اعتبار اجرای طرح های فاضلاب 6 شهر از محل بانک توسعه ی اسلامی تأمین می گردد. در همین راستا 5 پروژه ی فاضلاب روستایی نیز با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال درحال اجراست که امیدواریم با در اختیار قرار گرفتن به موقع اعتبارات مصوب ، اجرا و بهره برداری این طرح ها و پروژه های آب و فاضلاب شهری و روستایی بتوانیم خدماتی ارزنده و شایسته به مردم شریف استان ارائه دهیم.
در گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس آمده است: مدیر عامل این شرکت در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این موضوع که به منظور اجرای پروژه ها، نباید منتظر اعتبارات دولتی باشیم، بیان داشت: این شرکت در راستای رویکرد وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت های مالی بخش غیر دولتی جهت اجرای طرح های آب و فاضلاب، تلاش نموده است تا با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و توسعه ی مشارکت های مالی خیرین، وابستگی اجرای برخی پروژه ها را به اعتبارات دولتی کم کند. وی در خصوص پیشینه ی مشارکت مالی خیرین در امور عام المنفعه، گفت: خیرین در استان فارس از قدیم الایام در انجام امور عام المنفعه مشارکت داشته و پیشقدم بوده اند. به طوریکه در اقصی نقاط استان پهناور فارس رد پای پر برکت خیرین را در پروژه های آبرسانی می توان مشاهده نمود.

وی افزود: در مناطق جنوب استان فارس هم خیرین با احداث آب انبارهایی که از نظر کمیت در دنیا بی نظیر است در پیشه ی فاخر سقایت و آبرسانی به مردم نقش آفریده اند. طی سال های گذشته خیرین نیکوکار در جای جای استان فارس ما را در اجرای طرح های مختلف آبرسانی اعم از احداث مخزن، خط انتقال آب ، شبکه های توزیع آب شهری، حفر چاه و ... با تأمین بخشی از منابع مالی یاری رسانده اند که امیدوارم اینگونه مشارکت ها استمرار داشته باشد.

بوستانی با بیان اینکه در تلاشیم تا با انعقاد تفاهمنامه ای با مجمع خیرین آبرسان استان فارس، از ظرفیت این مجمع مردم نهاد بیش از پیش منتفع گردیم ، خاطر نشان کرد: شرکت آبفا استان فارس دستان یاری سرمایه گذاران و خیرین نیکوکار استان و کشور را در انجام طرح ها و پروژه های آب و فاضلاب استان فارس، به گرمی می فشارد و از حضور و مشارکت آنان در اجرای پروژه های آبرسانی استقبال می کند.

وی در همین خصوص اظهار داشت : شرکت آبفا استان فارس با توجه به ظرفیت های قانون بودجه ی سال 99 ، طرح ها و پروژه های خوبی را در حوزه های آب و فاضلاب مورد مطالعه قرار داده و به منظور اجرای آن برنامه ریزی و هدفگذاری نموده است که با یاری خداوند در صورت تحقق این اهداف و برنامه ها ، تأثیرهای ملموس و قابل توجهی در بهبود شاخص های بهره مندی از آب شرب و همینطور ارتقاء شاخص های بهداشتی و زیست محیطی در حوزه ی جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان ، حاصل خواهد داشت.
بنابرهمین گزارش: مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در پایان این گفتگو با تأکید بر این موضوع که خدمت گزاران مردم در شرکت آب و فاضلاب استان فارس برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی جهت استفاده ی مردم از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نخواهند کرد، تاکید نمود : ما برآنیم تا هم استانیهایمان با کمترین مشکل در خدمات آبرسانی مواجه باشند .

بوستانی تأکید کرد: از هم استانی های فهیم انتظار داریم تا با صرفه جویی در مصرف آب و استفاده ی بهینه از این نعمت الهی ما را در استمرار بخشیدن به خدمات مطلوب آبرسانی یاری رسانند . بدیهی است که مردم قدر شناس با صرفه جویی در مصرف آب و اشاعه ی این فرهنگ حسنه در جامعه ، علاوه بر اینکه در حفظ منابع آب شرب برای نسل های آینده نقش اساسی و سازنده ای ایفا می کنند ، خادمان خود در شرکت آبفا استان فارس را نیز در جهت ادامه ی خدمت رسانی مطلوب یاری می رسانند.

تصاویر
  • دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین نیکوکار برای اجرای طرحهای آب و فاضلاب توسط مدیرعامل آبفای فارس
  • دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین نیکوکار برای اجرای طرحهای آب و فاضلاب توسط مدیرعامل آبفای فارس
  • دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین نیکوکار برای اجرای طرحهای آب و فاضلاب توسط مدیرعامل آبفای فارس
  • دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین نیکوکار برای اجرای طرحهای آب و فاضلاب توسط مدیرعامل آبفای فارس
  • دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین نیکوکار برای اجرای طرحهای آب و فاضلاب توسط مدیرعامل آبفای فارس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری