X
شرکتهای آبفا نیازمند رویکرد تحولی و فعالیت دانش پایه هستند
رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفا کشور

 شرکتهای آبفا نیازمند رویکرد تحولی و فعالیت دانش پایه هستند

رئیس هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: شرکتهای آب و فاضلاب باید با رویکرد تحولی و گذر از فرآیند سنتی خدمات رسانی، دانش پایه بودن را محور فعالیتهای خود قرار بدهند.
پنجشنبه، 21 تیر 1403 | Article Rating

مسعود علویان صدر در جلسه شورای معاونین شرکت آبفا کردستان که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی شرکت آبفا استان برگزار شد، اظهار داشت: دانش پایه بودن در فرآیند تحولی، یک ضرورت مهم است.
وی با اشاره به اینکه در برنامه هفتم توسعه کشور رشد 8 درصدی در نظر گرفته شده است، گفت: باید رسالت خود را در این زمینه به شکل برنامه عملیاتی به کار ببریم.
رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفا کشور افزود: برای ترسیم رویکرد تحول، باید چند مسئله را در نظر بگیریم که رویکرد نخست، استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در توسعه صنعت آب و فاضلاب است.
علویان صدر با تأکید بر لزوم استفاده از روشهای نوین در حوزه مالی گفت: شناخت و تبیین مفاهیم اقتصاد آب، شرکت های آب و فاضلاب را به سمت جلو سوق می دهد.
وی، ایده پردازی و شناسایی ظرفیتهای پیدا و پنهان، ایجاد ظرفیتهای جدید درآمدزایی و استفاده از گروه های دانش بنیان را از مواردی عنوان کرد که در رویکرد تحولی شرکتهای آب و فاضلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفا کشور افزود: توزیع عادلانه خدمت و ارائه خدمات نوین و برتر به مردم از دیگر سرفصلهایی است که باید مورد توجه ویژه شرکتهای آبفا قرار بگیرد و لازمه این امر، اصلاح، تسهیل و شفاف سازی فرآیندها است.
علویان صدر خاطرنشان کرد: ایجاد بستر برای تبلور فکری و رویکردهای نوین، پرهیز از روزمرگی، ارتقای بهره وری ، کشف توانمندیهای نیروی انسانی، آموزش کاربردی به نیروها، نظارت و ارزیابی عملکرد و فعالیتها را از دیگر مولفه های رویکرد تحولی در شرکتهای آب و فاضلاب عنوان کرد.
در ادامه این جلسه محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گزارشی از وضعیت و شاخصهای آب و فاضلاب در استان ارائه داد. همچنین معاونین شرکت آبفا نیز گزارشی از وضعیت موجود در حوزه تخصصی خود ارائه دادند.

تصاویر
  • شرکتهای آبفا نیازمند رویکرد تحولی و فعالیت دانش پایه هستند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری