X
تهیه 100 کیلومتر لوله توسط خیر آبرسان برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب کردستان
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد

 تهیه 100 کیلومتر لوله توسط خیر آبرسان برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: با برنامه ریزها و پیگیری های انجام شده برای استفاده از ظرفیت خیرین آبرسان، یکی از خیرین اقدام به تهیه لوله به متراژ 100 کیلومتر و با هزینه 70 میلیارد ریال جهت اجرای پروژه های آب و فاضلاب نموده است.
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 | Article Rating

محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار داشت: این متراژ لوله در شهرستان های مختلف استان استفاده خواهد شد و در مجموع حدود 50 هزار نفر از خدمت انجام شده توسط این خیر آبرسان بهره مند می شوند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در زمینه آبرسانی گام موثر و اقدام عملی انجام شده در شرکت آبفا کردستان برای تحقق این شعار است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با تأکید بر استمرار این اقدام در آینده افزود: علاوه بر بهره گیری از ظرفیت خیرین، استفاده از تولیدات و تجهیزات کارخانجات داخلی برای اجرای خطوط انتقال و شبکه های آب در روستاها و شهرهای استان از دیگر برنامه های تدوین شده با مشارکت مردم در راستای تحقق شعار امسال در حوزه آبفا است.

وی ابراز امیدواری کرد با به ثمر نشستن این برنامه های عملیاتی، زمینه تحقق واقعی و عینی شعار سال 1403 در حوزه آب و فاضلاب استان کردستان فراهم شود.

 

تصاویر
  • تهیه 100 کیلومتر لوله توسط خیر آبرسان برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب کردستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری