X
افزایش بهره‌وری در صنعت آب و فاضلاب با پیاده‌سازی مدیریت مشارکتی
رئیس مرکز توسعه منابع انسانی آبفای کشور تاکید کرد؛

 افزایش بهره‌وری در صنعت آب و فاضلاب با پیاده‌سازی مدیریت مشارکتی

رئیس مرکز توسعه منابع انسانی و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر لزوم افزایش بهره‌وری در صنعت آب و فاضلاب کشور با پیاده‌سازی مدیریت مشارکتی و اجرای نظام پیشنهادها تاکید کرد.
ﺳﻪشنبه، 22 اسفند 1402 | Article Rating

سید محسن حسینی سالکده نیز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره نظام پیشنهادهای آبفای قم با اشاره به وظیفه سنگین و پیچیده شرکت‌های آب و فاضلاب در خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد: ارائه خدمات در حوزه آب و فاضلاب مگر با تلاش شبانه‌روزی همه همکاران ما در جای جای کشور امکان‌پذیر نیست.

وی در ادامه جایگاه نظام پیشنهاد‌ها در تصمیم‌گیری‌های سازمان را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به نرخ مشارکت کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم در نظام پیشنهاد‌ها گفت: هدف نظام پیشنهاد‌ها، اجرای مدیریت مشارکتی بوده که این مهم در استان قم به خوبی جاری و ساری است.

رئیس مرکز توسعه منابع انسانی و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیاده‌سازی مدیریت مشارکتی را نیازمند ابزار دانست و گفت: در همین راستا شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور سامانه جادوی فکر را به صورت کشوری راه‌اندازی کرده تا همه کارکنان آبفا در تمام نقاط کشور پیشنهاد‌های همکاران خود را رصد و از آن استفاده کنند.

وی ابراز داشت: امیدواریم راه‌اندازی این سامانه افزایش خلاقیت همه همکاران ما را در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در بحث نظام پیشنهاد‌ها به دنبال داشته باشد.

رئیس مرکز توسعه منابع انسانی و تحول اداری آبفای کشور در ادامه بر لزوم ارتباط دوطرفه با مشترکین آب و فاضلاب در قالب نظام پیشنهاد‌ها، افزایش مشارکت کارکنان شرکت‌های آب و فاضلاب در نظام پیشنهاد‌ها و ارتقا روحیه پیشنهاد پذیری مدیران صنعت آبفا تأکید کرد و گفت: روحیه پیشنهاد پذیری مدیران و مشارکت بیشتر کارکنان در نظام پیشنهادت افزایش بهره‌وری را به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم نیز در ادامه این مراسم در سخنانی تأکید کرد: بهره‌مندی از فکر، اندیشه و خلاقیت کارکنان و کارشناسان موجب تحول در دستگاه‌های اجرایی می‌شود و خدمت‌رسانی بهتر را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

حجت‌الاسلام آفتابی جلب مشارکت کارمندان و دریافت پیشنهادات و اثرگذاری در تصمیم‌گیری‌ها را نیاز ضروری امروز دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان قم جزو دستگاه‌های تخصصی برتر استان به شمار می‌رود که در زمینه بهره‌وری در سرمایه نیروی انسانی اقدامات خوبی را شروع کرده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی بودجه و تحول اداری استانداری قم نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه اهمیت نظام پیشنهاد‌ها بر هیچ‌کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در حوزه بهره‌وری و فرهنگ‌سازمانی خود را نمایان می‌کند نظام پذیرش پیشنهاد‌ها است.

وی با بیان اینکه نظام پیشنهاد‌ها بستر خروج سازمان را از رکود فراهم می‌سازد، یادآور شد: نظام اداری دارای نظامات مختلف است که حرکت همسوی همه این نظامات می‌تواند به افزایش کارایی، اثربخشی و در نهایت بهره‌وری کمک شایانی داشته باشد.

رمضان خانی با بیان اینکه بالندگی و پیشرفت هر دستگاهی رابطه مستقیم با نظام مشارکت کارکنان دارد، ابراز داشت: کارکنان دغدغه‌مند، مسئولیت‌پذیر و دلسوز، باعث فعال شدن نظام پیشنهاد‌های یک سازمان و در نهایت افزایش بهره‌وری می‌شوند.

وی شرکت آب و فاضلاب استان را  جزو سازمان‌های پیشگام در زمینه مدیریت دانش و نظام پیشنهاد‌ها اعلام کرد و از تلاش‌ها و اقدامات مجموعه مدیریتی و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از پیشنهاددهندگان برتر شرکت آب و فاضلاب استان قم در یک سال گذشته با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد.

تصاویر
  • افزایش بهره‌وری در صنعت آب و فاضلاب با پیاده‌سازی مدیریت مشارکتی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری