X
مدیر امور آبفار شهرستان کبودراهنگ خبر داد:

 آبرسانی به روستای "اوریاد" طی 10 روز آینده

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ از آبرسانی به روستای "اوریاد" از توابع شهرستان کبودراهنگ، طی 10 روز آتی خبر داد.
دوشنبه، 03 تیر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان، باقرپورقاسمی ضمن ارائه گزارشی با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرستان کبودراهنگ؛گفت:هم اکنون پروژه آبرسانی به روستای اوریاد با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این پروژه با صرف 100 میلیون تومان اعتبار درحال اجرااست؛عنوان کرد: درحال حاضریک هزارو 500 متر لوله گذاری با نصب 77 انشعاب به اتمام رسیده و انتظارمی رود طی 10 روز آتی آبرسانی به روستای 77 خانواری اوریاد عملیاتی شود.

پورقاسمی در ادامه ضمن اشاره به دیگر پروژه های در دست انجام در شهرستان کبودراهنگ؛ بیان کرد: از جمله این پروژه های می توان به پروژه استاندارد سازی 2 کیلومتری شبکه انتقال آب در روستای عین آباد با صرف 150 میلیون تومان اعتبار اشاره کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به مجموعه اقدامات انجام شده و در حال اجرا در راستای سالم سازی آّب شرب در شهرستان کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری 17 کپسول گاز پرکلرین تعویض و یک هزارو 500 کیلوگرم پودر پرکلرین نیز توزیع شده است.

 

وی افزود:همچنین در راستای سالم سازی آب شرب و بالابردن کیفیت آب؛ راه اندازی فیلترممبران در روستای کهریز بابا حسین با صرف هزینه ای بالغ بر 30میلیون ریال عملیاتی شده؛ ضمن اینکه نصب دستگاه آب شیرین کن در روستاهای قهورد سفلی و قهورد علیا به اتمام رسیده است.

 

مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ همچنین از نصب دستگاه آب شیرین کن در روستاهای جگنلو،آب مشکین و دارقشلاق تا پایان سال جاری خبرداد.

 

وی همچنین به نصب دستگاه کلرزنی در روستای واشور،طاهرلو و چهارسوق  اشاره کرد و گفت:  ظرف 2 ماه آینده نیز 9 دستگاه کلرزنی در دیگر روستاهای شهرستان نصب و راه اندازی خواهد شد.

پورقاسمی در ادامه از تعمییر مخازن هوایی و زمینی در روستای آقبلاغ مرشد، آب مشکین،چهارسوق  خبر داد و عنوان کرد: این پروژه نیز در حال انجام است.

 

وی در بخش انتهایی سخنانش از اتمام فاز دوم پروژه آبرسانی مجتمع عظیم دره ظرف 2 ماه آینده خبر داد و گفت:  با تکمیل پروژه مذکور12 روستا با جمعیت 5 هزارو 234 نفر از آب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

 

انتهای پیام/

 

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری