X
همت بلند خیّرین برای آبرسانی به روستاهای شهرستان رزن

 همت بلند خیّرین برای آبرسانی به روستاهای شهرستان رزن

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از کمک 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی خیّرین شهرستان رزن در راستای آبرسانی به روستاهای این شهرستان از ابتدای تاسیس مجمع خیرین آبرسان در شرکت آبفا خبر داد.
شنبه، 20 مرداد 1403 | Article Rating
فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای تأسیس مجمع خیّرین آبرسان استان همدان، خیّرین آبرسان شهرستان رزن بیش از دو و نیم میلیارد تومان در قالب حفر و تجهیز چاه، اهدای زمین، حفر و پر كردن كانال جهت اصلاح خط انتقال، حفر و پر کردن کانال جهت اصلاح شبکه توزیع آب شرب، حفر و پركردن كانال جهت اجراي خط انتقال و کف شکنی چاه آب شرب به شرکت آب و فاضلاب استان، کمک کردند.
بختیاری فر با اشاره به اهدای چاه آب شرب توسط اهالي روستاي قراكند، تصریح کرد: در روستای تخت نیز زمینی جهت حفر چاه آب شرب، اهدا شده است.
وی با بیان اینکه دو حلقه چاه توسط خیّرین آبرسان در روستاهای شهرستان رزن حفر شده، توضیح داد: یک حلقه چاه آب شرب در روستاي منصورآباد و یک حلقه چاه آب شرب جهت آبرسانی به مجتمع تخت، حفر شده که با حفر این چاه، آب شرب سالم و بهداشتی در اختیار ساکنین روستاهاي تخت، چهاربلاغ، اورته قميش و قلعه جوق زماني، قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: حفر و پر كردن كانال جهت اصلاح خط انتقال پلي اتيلن سايز 315 مجتمع خورونده به طول دو كيلومتر، حفر و پر كردن كانال جهت اجراي خط انتقال پلي اتيلن سايز 125 به طول هفت كيلومتر در روستاي قراكند و حفر و پر كردن كانال برای اصلاح خط انتقال پلي اتيلن سايز 160 به طول 1.7 كيلومتر در روستاي قره بلاغ توسط خیّرین، انجام شده است.
بختیاری فر با اشاره به کف شکنی چاه آب شرب در روستاهای شهرستان رزن، مطرح کرد: خیّرین آبرسان شهرستان رزن، کف شکنی چاه آب شرب روستاهای تپه ديبي، غينرجه و يوشانلو را انجام دادند.
وی با بیان انجام دو کیلومتر حفر و پر کردن کانال جهت اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستاهای این شهرستان، ادامه داد: یک کیلومتر حفر و پركردن كانال جهت اصلاح شبكه توزيع آب در روستاي جعفرآباد، 700 متر در روستاي پاينده و 300 متر در روستاي هريان، توسط خیّرین آبرسان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: حفر و پركردن كانال جهت اجراي خط انتقال پلي اتيلن سايز 90 به طول 4.5 كيلومتر در روستاي يارومجه نیز عملیاتی شده است.
بختیاری فر در پایان یادآوری کرد: خیّرین آبرسان شهرستان رزن؛ كانكس، لوازم، لوله و اتصالات جهت تجهیز چاه آب شرب روستاي جربانلو را نیز خریداری کردند. و در مجموع با اقدامات انجام شده 26883 نفر به آب سالم و بهداشتی دسترسی پیدا کردند.
تصاویر
  • همت بلند خیّرین برای آبرسانی به روستاهای شهرستان رزن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری