X
54 باب مخزن ذخیره آب در قالب طرح جهاد آبرسانی احداث می‌شود
در استان همدان؛

 54 باب مخزن ذخیره آب در قالب طرح جهاد آبرسانی احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از احداث 54 باب مخزن ذخیره آب شرب در قالب طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو با حجم 19هزار و 650 مترمکعب خبر داد.
یکشنبه، 09 مهر 1402 | Article Rating

فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر گفت: به منظور تأمین آب آشامیدنی جمعیتی بالغ بر 45 هزار خانوار در بخش اول افق این طرح، 54 باب مخزن ذخیره آب با حجم 19هزار و 650 مترمکعب احداث می‌شود.
وی اظهار داشت: از مجموع مخازن یاد شده تاکنون 18 باب مخزن زمینی با حجم 14هزار و 950 مترمکعب با پیشرفت فیزیکی 33 درصد احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز پروژه های جهاد آبرسانی در استان همدان تا پایان شهریور ماه امسال، تعداد 24 حلقه چاه حفاری و 4 دهنه بهسازی چشمه و قنات انجام شده است گفت: اجرای 105 کیلومتر خط انتقال آب و اجرای 60 کیلومتر شبکه توزیع و احداث 2 ایستگاه پمپاژ آب از دیگر اقدامات برای پیشبرد اهداف این طرح به منظور محرومیت زدایی از روستای استان همدان است.

مدیرعامل آبفای استان همدان افزود: آبرسانی به 160 روستای محروم و کم‌برخوردار استان در قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با حداکثر توان در حال اجراست و شرکت آبفای استان همدان در این زمینه در کشور جزو استان‌های پیشرو است.

تصاویر
  • 54 باب مخزن ذخیره آب در قالب طرح جهاد آبرسانی احداث می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری