X
بازدید نماینده مردم آزادشهر و رامیان از پروژه های آب و فاضلاب

 بازدید نماینده مردم آزادشهر و رامیان از پروژه های آب و فاضلاب

نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست شرکت آب و فاضلاب از پروژه های در دست اجرای آب و فاضلاب آزادشهر و رامیان بازدید کرد و در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت .
شنبه، 18 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، در جریان این بازدید "ابوالفضل رحیمی" سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان گزارشی از روند تکمیل پروژه ها ارائه و گفت : پروژه آبرسانی و توسعه شبکه شهرستان رامیان وآبرسانی به ۸۰ خانوار جدید در خیابان‌ نیلبرگ و محله دامداران شرکت آبفا استان نگاه و اهمیت ویژه ای به تکمیل پروژه ها در این شهر ها دارد .

درادامه بازدید، دکتر" ابراهیمی" نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان  و پیشرفت کار تصفیه خانه فاضلاب آزادشهر ، خواستار بی وقفه ادامه این روند شد.   

 دکتر ابراهیمی با اشاره به اهمیت و امتیازات اجرای طرح فاضلاب،تصریح کرد: با توجه به اهمیت بهداشت شهروندان و کمبود منابع آبی،راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب آزادشهر و ایجاد چرخه آب از ضروریات است و جا دارد همه مسئولین از این  گونه طرح های عمرانی حمایت نمایند.

لازم به ذکر است نماینده مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف پروژه ها آب و تصفیه خانه فاضلاب آزادشهربه صورت میدانی بازدید کردند .
  

تصاویر
  • بازدید نماینده مردم آزادشهر و رامیان از پروژه های آب و فاضلاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری