X

 بازدید نماینده مردم گنبد از پروژه های آب و فاضلاب این شهر

نماینده مجلس شورای اسلامی گنبد به همراه سرپرست شرکت آب و فاضلاب از پروژه های در دست اجرای آب و فاضلاب گنبد بازدید کرد و در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت .
چهارشنبه، 01 خرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، در جریان این بازدید" ابوالفضل رحیمی" سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان گزارشی از روند تکمیل پروژه ها ارائه و گفت: شرکت آبفا استان با وجود محدودیت های شدید مالی و تخصیص اعتبارات عمرانی، نگاه و اهمیت ویژه ای به تکمیل پروژه ها در گنبد دارد. 

رحیمی افزود: به منظور حل مشکلات آب شهر گنبد پروژه بازنگری مطالعات مرحله دوم شبکه توزیع آب شرب این شهرستان در حال انجام می باشد و همچنین حفر و تجهیز 5 حلقه چاه به منظور تامین اضطراری 100 لیتر برثانیه آب شرب این شهر   در حال اجرا می باشد  .

مهندس" طیار" نماینده مردم گنبد در مجلس در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در روند احداث تصفیه خانه فاضلاب گفت:  استفاده بهینه از منابع مالی و انجام اصولی کارها از مواردی است که همواره بایستی مد نظر قرار گیرد.
وی در ادامه با تقدیر از خدمات شرکت آبفا استان، تکمیل طرح فاضلاب و بازچرخانی مجدد پساب تصفیه شده در مصارف کشاورزی  به عنوان یک ضرورت عنوان کرد.
 لازم به ذکر است نماینده مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف تصفیه خانه فاضلاب  گنبد و چاه های جدید در حال حفر ایگدر بازدید بعمل آوردند و همچنین مشکلات آبرسانی مناطقی از شهر در محله های  بدلجه و یوسف آباد را  به صورت میدانی بررسی کردند .

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری