X
نخستین جلسه کمیته هم اندیشی و هماهنگی دفاتر بازرسی منطقه ۶ کشور برگزار شد
به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان؛

 نخستین جلسه کمیته هم اندیشی و هماهنگی دفاتر بازرسی منطقه ۶ کشور برگزار شد

نخستین جلسه کمیته هم اندیشی و هماهنگی دفاتر بازرسی منطقه ۶ کشور استان های خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان ، کرمان ، هرمزگان و یزد در شرکت آب و فاضلاب استان کرمان برگزار شد.
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1402 | Article Rating

در این جلسه که با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و همچنین دبیر دفاتر بازرسی مناطق کشور برگزار شد؛ علیرضا عبدیان مدیرعامل آبفا کرمان با تاکید بر اهمیت نقش دفاتر بازرسی اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه های کاری روزنه های فساد می تواند شکل گیرد و دفاتر بازرسی می توانند با پویایی، آگاهی به موضوعات و حساسیت ویژه از بروز این روزنه های فساد جلوگیری کنند.

وی افزود: در شرکت آب و فاضلاب عملکرد کلیه واحدها باید به گونه ای باشد که اعتماد و حسن نظر مردم به مجموعه افزایش یابد.

مدیر کل دفتر بازرسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه با قدردانی از مدیرعامل شرکت آبفا کرمان به جایگاه بازرسی اشاره کرد و افزود: نگاه مدیرعامل مجموعه میتواند مجموعه را بالنده کند و با توجه به اینکه استان کرمان در سال گذشته موفق شد در تمام عرصه ها رتبه خوبی کسب کند ، این نشان دهنده همراهی مدیرعامل با بازرسی ابفا کرمان است.

رسولی امین خاطر نشان کرد: بازرسی فقط شناسایی حوزه های ناکارامد نیست و یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود شناسایی حوزه های کارامد و ناکارامد است.

وی اصلاح فرایندها را یکی از مهمترین وظایف بازرسی عنوان کرد و گفت: با توجه به مسائل و مشکلات و دغدغه های مردم باید حداقل امکانات در زمینه تامین آب فراهم شود و تمام تلاشمان را در این خصوص انجام دهیم تا به بهترین شکل ممکن خدمت رسانی انجام شود و چالش های موجود را رفع کنیم.

تصاویر
  • نخستین جلسه کمیته هم اندیشی و هماهنگی دفاتر بازرسی منطقه ۶ کشور برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری