X
گزارش عملکرد معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آبفای استان قزوین در سال 1400 منتشر شد

 گزارش عملکرد معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آبفای استان قزوین در سال 1400 منتشر شد

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در سال گذشته برگزاری جلسه های مشترک و جمع بندی و ارائه لیست پروژه های عمرانی نیمه تمام پیشنهادی سال 1400 به فرمانداری شهرستان ها جهت تصویب در جلسات کمیته های برنامه ریزی شهرستان از سوی فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد.
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، سعید زارع پور در ادامه این مطلب افزود: پیگیری تخصیص اعتبارات عمرانی از منابع ملی و استانی جهت اجرای پروژه های مصوب و نیز تهیه و تنظیم بودجه سال 1401 و تصویب در جلسه مجمع عمومی از سوی اعضا از دیگر فعالیت های صورت گرفته بوده است.
وی همچنین پیگیری و نظارت بر کنترل بودجه سال 1400 شهرستان ها در مقاطع سه ماهه و برگزاری جلسات ارزیابی عملکرد سال 1400 با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و کسب رتبه اول ارزیابی جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه های اجرایی استان و رتبه دوم مدیران ارشد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را از دیگر عملکردهای صورت گرفته برشمرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آبفای استان قزوین از پیگیری از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه کشور جهت اخذ ردیف اعتبار ملی و استانی ماده 23 برای طرح های فاضلاب اقبالیه، چوبیندر، اسفرورین، ضیاءآباد و شهرک عظمیه و نیز تهیه اسناد فراخوان به منظور فروش پساب تصفیه خانه بوئین زهرا و انتخاب سرمایه گذار و مبادله قرارداد خبر داد.
وی در پایان واگذاری پروژه های آبرسانی تک روستایی و مجتمع های اولویت دار به سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن (ع) و نیز ارائه اقلام آماری صنعت آب و فاضلاب به استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را از دیگر اقدام های حوزه معاونت متبوع خود در سال 1400 یاد کرد.

تصاویر
  • گزارش عملکرد معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آبفای استان قزوین در سال 1400 منتشر شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری