X
بیش از 76 کیلومتر از شبکه آب روستایی استان کرمان توسعه یافت
در 6 ماه نخست امسال:

 بیش از 76 کیلومتر از شبکه آب روستایی استان کرمان توسعه یافت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با تشریح عملکرد این شرکت در بخش آب طی 6 ماه نخست امسال گفت: در این مدت 76.5 کیلومتر از شبکه آب بخش روستایی استان توسعه یافت.
چهارشنبه، 28 آبان 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، محمد طاهری در این باره اظهارداشت: بیشترین ارقام در بخش توسعه شبکه آب روستایی مربوط به شهرستان های زرند، فهرج، رودبار جنوب، سیرجان و جیرفت به ترتیب با 18، 15.9، 9، 6.8 و 4.2 کیلومتر بوده است.

وی ادامه داد: در بخش توسعه خطوط انتقال آب روستایی استان نیز 44 کیلومتر کار انجام شده که شهرستان بافت با 12 کیلومتر، جیرفت با 7.6 کیلومتر، فهرج با حدود 5 کیلومتر و زرند با 4 کیلومتر بیشترین عملکرد را در این بخش داشته اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه 75 کیلومتر از شبکه توزیع آب روستایی در 6 ماه ابتدایی امسال بازاسازی شد خاطرنشان کرد: 15.4 کیلومتر از شبکه آب روستایی نرماشیر، 12.8 کیلومتر از شبکه سیرجان، 7.6 کیلومتر از شبکه فهرج، 5.5 کیلومتر بردسیر، 5 کیلومتر از شبکه بم و 4.8 کیلومتر از شبکه آب روستایی کرمان بازسازی شده است.

به گفته وی در همین مدت 21 کیلومتر از خطوط انتقال آب روستایی استان کرمان بازسازی شده که بیشترین آمار مربوط به شهرستان بردسیر و منوجان هر کدام با بازسازی بیش از چهار کیلومتر از خطوط انتقال بوده است.

اصلاح 90 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهری

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد این شرکت در بخش شهری اشاره و یادآور شد: در 6 ماه نخست امسال 89.88 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهری اصلاح شد.

وی اضافه کرد: 19.24 کیلومتر از این عدد مربوط به شهرستان رفسنجان، 8.87 کیلومتر مربوط به شهرستان جیرفت، 4.9 کیلومتر مربوط به شهرستان منوجان و 4.3 کیلومتر مربوط به شهرستان انار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان همچنین با بیان اینکه شبکه توزیع آب شهری طی این مدت به میزان  45.358 کیلومتر توسعه یافت گفت: بیشترین آمار این بخش مربوط به شهرستان های رفسنجان، کرمان، عنبرآباد و زرند به ترتیب با 7.58، 6.7، 5 و 4.14 کیلومتر بوده است.

تصاویر
  • بیش از 76 کیلومتر از شبکه آب روستایی استان کرمان توسعه یافت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری