X
همایش پویش بانوی آب در همدان آغاز به کار کرد

 همایش پویش بانوی آب در همدان آغاز به کار کرد

همزمان با سالروز ولادت با سعادت دخت پیامبر حضرت زهرا (س) همایش پویش بانوی آب در راستای فرهنگ سازی در خصوص مصرف صحیح آب در بین بانوان شهر همدان با حضور بیش از 300 نفر از بانوان همدانی برگزار شد.
پنجشنبه، 07 بهمن 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، این همایش که با حضور مدیرکل محترم زنان و خانواده استانداری و همچنین رئیس حوزه علمیه خواهران همدان و اقشار مختلف بانوان همدانی برگزار شد مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان همدان ضمن تشریح وضعیت آب در استان و به ویژه شهر همدان اشاره کرد که درحال حاظر فقط 7% از ظرفیت سد اکباتان دارای آب است و بارش های اخیر نیز که عمداً به شکل برف نزول کرده است به دلیل برودت هوا امکان ایجاد روان آب نخواهد داشت و شرکت مجبور است برنامه مدیریت فشار شبانه ای که در چند ماه گذشته در دستور کار خود دارد همچنان ادامه دهد .
حمید عزیزی متواضع ضمن اشاره به راهکارهای صرفه جویی عنوان داشت که بانوان نقش به سزایی در مدیریت مصرف آب در منزل دارد و بایستی با توجه به شرایط حساس این روزها با اعمال نظارت های بیشتر از قبل کمک ویژه ای برای عبور از چالش روز شهر همدان نمایند .
در بخش های بعدی برنامه کارشناسان مدیریت مصرف آب که از بانوان شرکت نیز بودند به روشهای مختلف مدیریت مصرف پرداخته و به سوالات حضار پاسخ دادند .
مقرر شد این پویش به ویژه با نزدیک شدن به ایام خانه تکانی ادامه داشته و برنامه های مختلفی در این باب برای بانوان استان همدان تدارک دیده شود .

تصاویر
  • همایش پویش بانوی آب در همدان آغاز به کار کرد
  • همایش پویش بانوی آب در همدان آغاز به کار کرد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری