به گزارش روابط عموی شرکت آبفا استان کرمان، این تماس ها که از سراسر استان با خط ارتباطی ۱۱۱ استانداری برقرار می شد حول محور تأمین و توزیع آب، مشکلات کم آبی، نبود شبکه آب، کم فشاری، مسائل شهری و روستایی بود که طاهری با دقت نظر، تعمق در گفتارهای تماس گیرندگان به توضیح و تشریح وضعیت موجود آب در استان پرداخته و با ثبت دقیق درخواست ها قول مساعد در حل مشکلات در حد توان و اختیار را داد.
وی بلافاصله دستورات فوری و عاجل در حل و فصل مشکلات و خواسته های مردمی را صادر کرد.
بیان صریح، واضح و صادقانه وی در خصوص وضعیت حاد بی آبی منطقه تأثیر فراوانی در اقناع تماس گیرندگان بر جای می گذاشت به نحوی که نه تنها موضع مقابله و جبهه گیری را در پیش نمی گرفتند بلکه آمادگی خود را در ارائه هر گونه همکاری با مجموعه خدمت رسان آب و فاضلاب اعلام کردند.
طاهری پس از پایان برنامه ارتباطی ، بلافاصله دستور اختصاص یک شماره تلفن به روابط عمومی شرکت با شماره ۳۵۱۲۲ را صادر کرد تا مردم شریف استان هر هفته با برقراری ارتباط مستقیم با مدیر عامل و معاونین مسائل و مشکلات خود را مطرح و مدیریت شرکت را در جریان مستقیم قرار دهند.
بر اساس پیگیری دفتر روابط عمومی، این شماره تلفن از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری راه اندازی و فعال خواهد شد و مردم عزیز شهر و روستا قادر خواهند بود با مدیران شرکت بر اساس جدول زمان بندی که اعلام میگردد ارتباط برقرار کنند.
در این نشست ارتباطی، هجینی مدیر دفتر بازرسی و غفاری مدیر روابط عمومی شرکت، مدیر عامل را همراهی کردند.