X
شرکت آبفا کردستان رتبه برتر جشنواره ارزیابی عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی استان کردستان را کسب کرد

 شرکت آبفا کردستان رتبه برتر جشنواره ارزیابی عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی استان کردستان را کسب کرد

شرکت آب و فاضلاب استان کردستان موفق شد در نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی استان کردستان رتبه برتر را کسب کند و به همین مناسبت لوح تقدیری به ادریس شریفی مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان اهدا گردید.
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، این مراسم روز چهارشنبه 27 اسفندماه با حضور استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران روابط عمومی ادارات استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد.

در این مراسم پایگاه اطلاع رسانی شرکت آبفا کردستان برحسب شاخص های در  نظر گرفته شده در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر گردید و طی آن لوح تقدیری به امضای استاندار کردستان و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به ادریس شریفی مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان تقدیم گردید.

در متن این لوح تقدیر آمده است: " ارتباطات در دنیای امروز به عنوان مهمترین شیوه پیوند انسان ها از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است. طبقه بندی، پردازش و انتشار مناسب اطلاعات از طریق رسانه های جمعی و پایگاه های اطلاع رسانی در پیوند دولت و بیان مستقیم خدمات صورت گرفته بسیار حائز اهمیت است.

اینک که با استعانت از درگاه خداوند متعال و بر اساس ارزیابی هیئت داوران نخستین جشنواره پایگاه های اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان های استان کردستان عنوان برتر را کسب کرده اید، تندیس و لوح تقدیر این جشنواره به شما اهداء می گردد. موفقیت روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت می نماید."

گفتنی است پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به آدرس abfa-kurdistan.ir قابل دسترسی می‌باشد و بخش پورتال اخبار (زیرسایت خبری) این سایت نیز در صفحه اول سایت شرکت و اخبار مرتبط با هر بخش به صورت دسته‌بندی قابل مشاهده است.

از دیگر امکانات این پورتال خبری امکان مشاهده محتواهای چند رسانه‌ای (گیف، موشن‌گرافی، اینوگرافی و ...) می‌باشد.

رعایت حقوق شهروندی، امکان اطلاع‌رسانی بهتر و کامل‌تر و دسترسی آسان شهروندان به اخبار و اطلاعات و استفاده موثرتر اهالی رسانه و نیز عموم مراجعین به زیرسایت از جمله اهداف اصلی راه‌اندازی این زیرسایت به شمار می‌رود.

تصاویر
  • شرکت آبفا کردستان رتبه برتر جشنواره ارزیابی عملکرد پایگاه های اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی استان کردستان را کسب کرد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری