X
پاسخ‌گویی به بیش از 11 هزار تماس در مرکز 122 آبفا کردستان طی سال جاری

 پاسخ‌گویی به بیش از 11 هزار تماس در مرکز 122 آبفا کردستان طی سال جاری

در سال جاری تاکنون 11 هزار و 258 مورد تماس با مرکز 122 در سطح شهرهای استان به ثبت رسیده است که 9 هزار و 192 حادثه مربوط به بخش آب و 2 هزار و 65 مورد مربوط به بخش فاضلاب بوده است.
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 | Article Rating

در سال جاری تاکنون 11 هزار و 258 مورد تماس با مرکز 122 در سطح شهرهای استان به ثبت رسیده است که 9 هزار و 192 حادثه مربوط به بخش آب و 2 هزار و 65 مورد مربوط به بخش فاضلاب بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان از آنجا که ارائه خدمات مطلوب به مشتریان شرکت آب و فاضلاب، نیازمند تسهیل و تسریع دسترسی آنان به این خدمات است، تمامی خدمات فروش، پس از فروش، فوریتی، شکایات، انتقادات، پیشنهادات و گزارش‌های مردمی باید از کانال‌های مختلف و روش‌های متعدد در دسترس مشتریان باشد تا متناسب با شرایط مشتری مورد استفاده قرار بگیرد که به همین منظور تعریف دو پیشخوان حضوری و غیرحضوری در شرکت‌های آب و فاضلاب مورد توجه قرار گرفته و مرکز 122 به عنوان پیشخوان غیرحضوری شرکت، وظیفه پاسخ‌گویی، اطلاع رسانی و ارائه خدمات متنوع مذکور را بر عهده دارد.

شرکت آب و فاضلاب استان کردستان نیز به منظور رضایت حداکثری شهروندان سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی 122 نموده که این مرکز با بهره‌گیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص، نرم‌افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپ‌های عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخ‌گویی، اطلاع‌رسانی و ثبت درخواست‌های فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه می‌دهد.

از طریق این مرکز به صورت 24 ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می‌شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه از 20 ساعت به کمتر از 5 ساعت برسد.

تصاویر
  • پاسخ‌گویی به بیش از 11 هزار تماس در مرکز 122 آبفا کردستان طی سال جاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری