X
ذیحساب جدید شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد

 ذیحساب جدید شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد

با حضور مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان و مدیر عامل آبفای استان همدان سید مهدی حسینی تودیع و حسین زارعی کیان به عنوان ذیحساب شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد.
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آبفای همدان، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان همدان در این مراسم با اشاره به نقش مهم ذیحسابان در ادارت گفت: ذیحسابان دستگاه های اجرایی نقش اساسی در شفاف سازی مسائل مالی دارند و همچنین ذیحسابان نقش نظارتی دارند و باید اسناد هزینه کردی را مطابق با قوانین و مقررات بررسی کنند.
وی افزود: ذیحسابان به عنوان مشاوران امین دستگاههای اجرایی نقش بسیار مهمی در نظارت بر هزینه کرد دستگاهها دارند و با تطبیق هزینه ها و پرداختها با قوانین و مقررات ضمن صرفه جویی در مصرف منابع مالی، در شرایطی که اقتصاد ما با مشکلاتی مواجه هست، صرفه جویی در اعتبارات هزینه ای دستگاهها یک ضرورت است و اهمیت فراوانی دارد و باید تلاش نمائیم تا در هزینه کرد اعتبارات هزینه ای صرفه جویی گردد و از هزینه های غیرضروری اجتناب شود.
سید ناصر محمودی ضمن  تقدیر از زحمات سید مهدی حسینی به عنوان ذیحساب سابق گفت: از آنجاییکه ذیحساب به عنوان نقش نظارتی در دستگاه ها حضور دارد خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین ایشان و مجموعه شرکت آبفای استان وجود داشت.
وی حسین زارعی کیان را یکی از افراد توانمند در این حوزه دانست و ابراز امیدواری کرد: حتما با حضور ایشان همکاری و تعامل بین ذیحساب و مدیرعامل و مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان ادامه دار خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این مراسم از حمات سید مهدی حسینی تقدیر کرد و گفت : با توجه به ماموریت شرکت های آب وفاضلاب در راستای خدمات رسانی به مردم، ایجاد ارتباط متقابل و تعامل دوسویه بین ذیحساب و بخش های مختلف شرکت از الزامات است که خوشبختانه با کمترین مشکل این همکاری صورت گرفته است.
در پایان این مراسم که با حضور معاونین وهمکاران حوزه ذیحسابی برگزار شد از خدمات سید مهدی حسینی تقدیر و حکم ذیحسابی حسین زارعی کیان به ایشان ابلاغ شد.

تصاویر
  • ذیحساب جدید شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد
  • ذیحساب جدید شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری