X
سیدهادی حسینی بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد

 سیدهادی حسینی بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد

در آئینی که با حضورمعاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، مهندس سید هادی حسینی بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد.
پنجشنبه، 01 اسفند 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان در این مراسم؛ معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربا اشاره به اینکه میزان خدمت رسانی از بدو تاسیس شرکتهای آب و فاضلاب تا کنون رشد چشم گیری داشته، گفت: در حال حاضر فعالیت ها در سه حوزه نرم افزاری، سخت افزاری و مغز افزاری انجام می شود که این نوع فعالیت ها ما را به سمت تحقق شاخص های  از پیش تعیین شده و تامین آب شرب بهداشتی و پایدار هدایت می کند.

شاهین پاکروح ادامه داد: در ابتدای تاسیس شرایط مناسبی را به لحاظ پایداری آب نداشتیم و در بسیاری از استانها با مشکلات عدیده مواجه بودیم در حالی که تعداد تصفیه خانه ها از ابتدای انقلاب تا کنون از 27 مورد به 154 مورد رسیده است.

وی با اذعان به اینکه  در حوزه تولید آب نیز از 1.1 میلیون متر مکعب تولید در روز به 12 میلیون متر مکعب رسیدیم، عنوان کرد: تعداد تصفیه خانه های فضلاب نیز از 4 مورد در ابتدای تاسیس شرکت به 232 مورد در حال حاضر رسیده است.
پاکروح با تاکید بر اینکه باید نفوذ خدمات را هرچه بیشتر افزایش دهیم، بیان کرد:خوشبختانه  با عنایت رهبری، مجلس و دولت و همچنین با تامین منابع از محل ردیف ملی و اعتبارات متمرکر؛ توانستیم بیش از 7.2 میلیون نفر از جمعیت روستایی کشور را به منابع آب پایدارمتصل نماییم و براساس برنامه ریزی های انجام شده؛ تا نیمه دوم سال 1400 جمعیت روستایی تحت پوشش به 10 میلیون نفر خواهد رسید.
وی با بیان اینکه متاسفانه در سالهای اخیر با کاهش نزولات جوی مواجه بودیم، گفت: کاهش سطح ریزش های جوی بر کمیت و کیفیت منابع آب اثرگذار بود که به مین دلیل در تامین آب شهر همدان از استانها و حوزه های هم جوار بهره گرفتیم.

شاهین پاکروح با تاکید بر اینکه  در شرایط کنونی نیازمند آگاهی بخشی به مشترکین هستیم، اظهارداشت:با آگاهی بخشی  به مشتریکن میتوان مدیریت مصرف و تقاضا  را کنترل نمود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی باید با توسل به برنامه های استرتژیک، گام دوم را که به معنای  افزایش مقبولیت اجتماعی است بلند برداریم؛ یادآور شد: آنچه ما را به نتیجه مطلوب میرساند رضایتمندی مردم است.
وی با اشاره به اینکه هنوز در میانه راهِ ایجاد زیرساختهای توسعه ای هستیم گفت:در حال حاضر 50 درصد شهرها و کمتر از نیم درصد روستاها به زیرساخت ها مجهز است که باید دراین رابطه با جذب اعتبارات مورد نیازخدمت رسانی را ارتقاء دهیم و همه باید بدانیم که خدمت رسانی به مردم توقف ناپذیر است.

وی ادامه داد: صنعت آب و برق صنایعی بهره برداری محورهستند و در بخش شرکت آب و فاضلاب دارایی ما 50 هزار میلیارد تومان است که سالانه بیش از 6 هزار میلیارد تومان منابع دولتی و 3 هزار میلیارد تومان منابع غیردولتی به مجموعه ما تزریق می شود که چنانچه برنامه ریزی منسجمی را در حوزه نگهداری تاسیسات نداشته باشیم با چالش مواجه خواهیم شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورعنوان کرد:امروز در صنعتی مشغول به فعالیت هستیم که خدمات در آن لیتر بر ثاینه است و خط قرمز ما بهداشت و سلامت مردم می باشد.
وی درنهایت بیان کرد:امیدوارم با ادغام دو مجموعه آب و فاضلاب شهری و روستایی، همکاران ما با قوت و شدت بیشتری به ارائه خدمت مشغول شوند.

عراقی:آبفا و آبفار به دور از حاشیه کار کردند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه همه با هم در روز جمعه در پای صندوق رای حضور پر شور خواهیم داشت اظهار کرد: مردم باید بر سرنوشت خود حاکم باشند.

محمود عراقی با اشاره به اینکه باید از آقای هاشمی مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی استان همدان قدردانی کرد و ادامه داد: مهندس هاشمی یکی از بهترین مدیران استان همدان است و ارزیابی‌ها هم این موضوع را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آقای هاشمی بسیار مردمی است افزود: وی در بین کارمندان شرکت آب و فاضلاب روستایی بسیار محبوب مورد اعتماد است.

عراقی با بیان اینکه اگر مهندس هاشمی بازنشسته نبودند و می‌خواستند کار کنند، بسیار مثمر ثمر بودند افزود: مهندس حسینی بیدار نیز از نیرو‌های بسیار خوب هستند و در ارزیابی‌ها ایشان هم بسیار عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: آب و فاضلاب شهری و روستایی در همدان با هم متحد هستند و به دور از حاشیه کار می‌کنند.

حسینی بیدار: 95 درصد حاشیه شهر ازجمع آوری فاضلاب برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان هم  در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین؛ با اشاره به اینکه همدان در طول سالهای اخیربارها با تنش آبی مواجه شد، گفت: به لطف خدا با  اقدامات همه جانبه و البته مشارکت محور توانستیم از بحران عبور کنیم.
سید هادی حسینی بیدار با بیان اینکه اقدامات به ثمر نمی رسد مگر با وحدت و همدلی؛ عنوان کرد:امیداواریم با روند جدید و ایجاد تیم عملیاتی بزرگتر بتوانیم خدمات بهتری را به مشترکین شهری و روستایی ارائه دهیم.

وی با اشاره به  مجموعه اقدامات انجام شده طی سالهای اخیر، بیان کرد: خوشبختانه با فعالیت های ثمر بخش همکاران ، توانستیم  کیفیت آب خروجی تصفیه خانه فاضلاب همدان را در حد آب شرب برسانیم  به طوری که درحال حاضر BOD آب زیر 5 و آمونیاک آن 0.2 درصد است.
حسینی بیدار ادامه داد: در حوزه ایجاد زیرساختهای جمع آوری فاضلاب توانستیم 279 کیلومتر لوله گذاری با صرف 111 میلیارد تومان تومان‌را عملیاتی نماییم.
وی  درادامه با اذعان به اینکه در حال حاضر اکثر شهرهای ما داری زیرساخت های جمع آوری فاضلاب است؛ خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی؛ جمعیت تحت پوشش فاضلاب در شهرهای استان 75 درصد است که در این حوزه با رشد 25 درصدی مواجه بودیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: همچنین در راستای ایجاد عدالت در توزیع خدمات، 95 درصد حاشیه شهر از جمع آوری فاضلاب برخوردار شد در حالی که متوسط خدمت رسانی کشور در این حوزه 50 درصد می باشد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده درشهرستانها، بیان کرد: خوشبختانه پروژه تصفیه خانه  شهرستان اسدآباد در حال اتمام می باشد و اعتبارات خوبی در این رابطه جذب شده؛ ضمن اینکه بر اساس مذاکرات انجام شما در این جلسه؛ قول مساعد در راستای تخصیص اعتبارات برای شهرستانهای فامنین، کبودراهنگ و بهار نیز داده شد.

حسینی بیدار با بیان اینکه خدمت رسانی دربخش آب نیز ویژه بوده است؛ اظهارداشت: تامین آب در همدان  ازسدی 34 میلیون متر مکعبی  و چاههایی است که بعضا دچار مشکل شده اند اما با شرایط موجود نیز نگذاشتیم مردم همدان دچار قطعی آب شوند.
وی با بیان اینکه همکاران ما در آب و فاضلاب شهری موفق عمل کردند و من دست همه آنها را می بوسم عنوان کرد: اولین شهری بودیم که درکشورسیستم مدیریت فشار آنلاین را راه اندازی کردیم توانستیم تولید آب همدان را نسبت به سال 86  300 لیتر در ثانیه کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین از دیگر اقدامات انجام شده  جداسازی آب شرب از آب مورد استفاده به منظور آبیاری فضای سبز بود که درحال حاضر کیله فضای سبز با آب غیر شرب آبیای میشود1200.
وی درنهایت بیان کرد: اعتقاد من بر یکپارچه سازی است اگرچه پیش از این نیز یکپارچه بودیم اما امیدواریم با ادغام دو مجموعه بزرگ، تیمی بزرگتر و با خرد جمعی، خدمات بهتری را به مردم همدان ارائه دهیم چرا که این مردم لیاقت خدمت رسانی را دارند.

هاشمی: درجبهه پشتیبانی به خدمت خود ادامه می دهم

سید مصطفی هاشمی مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی استان همدان هم ضمن قدرادانی از حاضرین گفت: از همه همکاران در آب و فاضلاب شهری و از همکاران آب و فاضلاب روستایی بابت حضور در این مراسم تشکر می‌کنم.

وی در ادامه از استاندار همدان قدر دانی کرد و ضمن تشکر از پشتیبانی و حمایت سید سعید شاهرخی اظهار کرد: استاندار همدان همیشه پشتیبانی ویژه‌ای از ما داشته و همین امر موجب شد آبفار خود را در ترازی بالا قرار دهد و در این زمان خود را با تاسیسات آب شهری وفق دهد.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی استان همدان همچنین انتخاب مهندس حسینی بیداربه عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان را تبریک گفت و ادامه داد: انتخاب آقای حسینی بیدار در این سمت را به فال نیک می‌گیریم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه بنده این عرصه را ترک نخواهم کرد و در جبهه پشتیبانی به خدمت خود ادامه می‌دهم بیان کرد:هر زمان وسع من برسد در خدمت مردم  خواهم بود

لازم به ذکراست در پایان این مراسم از خدمات مهندس هاشمی؛ مدیر عامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی تقدیر و مهندس سید هادی حسینی بیداربه عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد.

تصاویر
  • سیدهادی حسینی بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد
  • سیدهادی حسینی بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری