X
برگزیدگان مرحله استانی همدان مسابقه سراسری نقاشی آب = زندگی معرفی شدند
همزمان با اختتامیه یازدهمین جشنواره نخستین واژه؛

 برگزیدگان مرحله استانی همدان مسابقه سراسری نقاشی آب = زندگی معرفی شدند

در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه که در آبان و آذرماه امسال با همکاری معاونت ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد، برگزیدگان مرحله استانی مسابقه نقاشی سراسری آب=زندگی معرفی و تقدیر شدند.
پنجشنبه، 03 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه که در آبان و آذرماه امسال با همکاری معاونت ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد، برگزیدگان مرحله استانی مسابقه نقاشی سراسری آب=زندگی معرفی و تقدیر شدند.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده اداره کل آموزش و پرورش استان در هماهنگی و برنامه ریزی این جشنواره گفت: جشنواره فراگیری نخستین واژه هر ساله با شروع سال تحصیلی و با آغاز فراگیری الفبا برای دانش آموزان اول ابتدایی برگزار می شود که دفتر روابط عمومی شرکت به عنوان متولی فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب به خوبی این جشنواره را با حضور 6000 دانش آموز اول ابتدایی برگزار کرد.

سعید میرزایی سامعی افزود: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع آب نیز از اقدامات ارزنده ای است که امسال هم برگزار شد.

مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني آبفاي استان همدان نیز گفت: سومین دوره مسابقه نقاشي آب = زندگي كه به صورت سراسري برگزار گرديد با فراخوان در سطح مدارس استان همدان با همكاري اداره كل آموزش و پرورش در آبان ماه سالجاري آغاز شد كه بیش از 3500 نقاشی به دبیرخانه مسابقات ارسال شد که درنهایت آثار برتر توسط کارشناسان كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان همدان انتخاب و به مسابقات كشوري معرفی شدند.

حميد عزيزي افزود: در اين مراسم از 10 نفر از برگزيدگان بخش كودك و 10 نفراز برگزيدگان بخش نوجوان مسابقه سراسری نقاشی آب= زندگی تقدير شد.

وي ابراز اميدواري كرد: با توجه به استقبال بسيار خوب دانش آموزان در سطح استان امسال شاهد امسال رشد کمی و کیفی در آثار ارسالی بودیم که امیدواریم دانش آموزان همدانی در مرحله کشوری نیز حائز رتبه های برتر شوند.

در پايان از هيئت داوران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و عوامل اجرايي اداره كل آموزش و پرورش نيز تقدير به عمل آمد.

تصاویر
  • برگزیدگان مرحله استانی همدان مسابقه سراسری نقاشی آب = زندگی معرفی شدند
  • برگزیدگان مرحله استانی همدان مسابقه سراسری نقاشی آب = زندگی معرفی شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری