X
رضایتمندی 97 درصدی مشترکین استان همدان از عملکرد پاسخگویی و پیگیری مرکز 122

 رضایتمندی 97 درصدی مشترکین استان همدان از عملکرد پاسخگویی و پیگیری مرکز 122

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: 97 درصد مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان همدان از عملکرد پاسخگویی و پیگیری مرکز ارتباط مردمی این شرکت رضایت کامل دارند.
شنبه، 07 دی 1398 | Article Rating

سید هادی حسینی بیدار با اعلام این خبر گفت: به دنبال تجهیز و بروز رسانی سیستم پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی 122 و همچنین آموزش های تخصصی نیروهای انسانی این مرکز، در آذرماه سال جاری تعداد 18374 مورد تماس  به مرکز ارتباطات مردمی -122 وارد شده است که  از این تعداد 6886 تماس به عنوان برنامه عملیات در سیستم ثبت و به واحدهای  حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب شرکت جهت رسیدگی ارجاع شده است.
وی افزود : نظرسنجی و دریافت بازخورد از مشترکینی که با این مرکز تماس می‌گیرند  از اقداماتی است که در سال جاری در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفته است که در نظر سنجی  5956 مورد از تماس های ثبتی  آذرماه بیش از 97 درصد مشترکین از پیگیری و انجام کارها  رضایت کامل را داشته و تنها 3 درصد از روند انجام کار ناراضی بوده اند. 
وی گفت: شهر همدان با10398 تماس ورودی - 57 درصد و5569 تماس ثبتی حوادث و عملیات - 81 درصد، بالاترین میزان تماس های مشترکین با مرکز  122 در استان را دارد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان افزود:: هم استانی های عزیز برای ارتباط با شرکت آب و فاضلاب و طرح مسائل و مشکلات مرتبط با این شرکت اعم از مشاهده شکستگی و هدر رفت آب، شکایات و پیشنهادها و ... می توانند به صورت 24 ساعته با شماره تلفن 122 تماس بگیرند. 
 

تصاویر
  • رضایتمندی 97 درصدی مشترکین استان همدان از عملکرد پاسخگویی و پیگیری مرکز 122
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری