X

 برگزاری مسابقات مرحله استانی مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری شرکتهای آبفا و آبفار همدان

ﺳﻪشنبه، 09 مهر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، اولین دوره مسابقات ملی مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور در مرحله استانی در تاریخ 10 و 11 مهرماه برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، بلوکی (بر اساس تقسیم بندی جغرافیایی) و کشوری برگزار خواهد شد در 5 رشته نصب انشعاب آب و فاضلاب، تعمیرات خطوط آب، عیب یابی تابلو برق و اندازه گیری پارامترهای شیمی آب به رقابت خواهند پرداخت.

سید هادی حسینی بیدار گفت: در مرحله اول مسابقات که در سطح استانی برگزار می شود جمعاً 34 تیم متشکل از 79 شرکت کننده  شامل تیم های نصب انشعاب فاضلاب، نصب انشعاب آب، تعمیرات خطوط آب، عیب یابی تابلو برق و آزمایشات آب ثبت نام نموده اند که از هر رشته یک تیم به مرحله بلوک غرب کشور با حضور استان های  کرمانشاه، ایلام، لرستان و قزوین که 12 و 13 آبان به میزبانی استان همدان برگزار می گردد راه پیدا می کند.

همچنین معاون بهره برداری آبفای استان همدان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد بستر مناسب جهت پیشبرد اهداف شرکت های آب و فاضلاب، تهیه استانداردهای لازم برای انجام فعالیت های حوزه صنعت آب و فاضلاب، انتقال تجربیات اجرايی و عملیاتی همکاران در سطوح مختلف، ارتقاء دانش و مهارت فنی اکیپ های عملیاتی، شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت عملیات اجرايی عنوان کرد.

دبیر کمیته برگزاری مسابقات ایجاد انگیزه و روحیه نشاط در بین کارکنان، توسعه مشارکت جمعی، توسعه کار تیمی و يافتن استعدادهای ویژه، ارتقاء وضعیت ايمنی کارگاه ها، آموزش های عملی جهت افزايش سرعت، دقت و کیفیت انجام کار، شناسايی میزان قابلیت تیم های واکنش سريع، استفاده از مسابقه مهارت فنی بعنوان کارگاه آموزشی و بکارگیری و معرفی تجهیزات نوين را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات بر شمرد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری