X

نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور

نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری، مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفای کشور، به میزبانی شرکت آبفای مشهد برگزار شد.
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
  • نخستین همایش و نشست ملی دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت های آب و فاضلا‌ب سراسر کشور
ثبت امتیاز
نظرات

ﺳﻪشنبه, 09 اسفند,1401

محسن حاجی پور

با سلام
ضمن عرض تشکر از جناب آقای اقبال جهت برگزاری این همایش .
در ادامه مسیر ، موفق و موید باشد .


مدیر سابق 122 ابفا اهواز

چهارشنبه, 10 اسفند,1401

محمد رضا رحیمی

با سلام و احترام
از همکاران دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی بویژه جناب مهندس سوری و همچنین میزبان این همایش بخصوص سرکار خانم حریری تشکر و قدردانی می گردد.
ان شاء الله این همایش موجب ارتقاء جایگاه دفاتر ارتباط با مشتریان و افزایش رضایتمندی مردم گردد.

نظر جدید

Website