X
سمینارها و همایش ها
پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آبرسانی به "ریژآو" و روستاهای الحاقی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد طرح انتقال آب به شهر ریژآو و روستاهای الحاقی آن خبر داد.
چهارشنبه، 07 شهریور 1403 - 21:53
 استقرار مدوام کارشناسان کنترل کیفیت آب استان کرمانشاه در مرز خسروی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از استقرار کارشناسان مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعته و مستمر در پایانه مرزی خسروی، با هدف نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی زائران از ابتدای کنگره عظیم اربعین حسینی، خبر داد.
یکشنبه، 04 شهریور 1403 - 11:31
روند اجرای پروژه‌های آبرسانی در قرارداد دوم قرارگاه محرومیت‌زدایی تسریع می‌شود/ پیشرفت ۸۶ درصدی پروژه‌های آبرسانی در قرارداد اول
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در جلسه ای که در قرارگاه آب شرکت آبفا در مرز خسروی برگزار شد، گفت: روند اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی در قرارداد دوم قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن‌ مجتبی(ع) تسریع می‌شود.
جمعه، 02 شهریور 1403 - 22:35
رصد ۲۴ ساعته کیفیت آب شرب زائران اباعبدالله الحسین (ع) در استان کرمانشاه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: همزمان با آغاز مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) و به منظور حصول اطمینان از تأمین و توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در این ایام، روزانه و به صورت مستمر، آزمون کلرسنجی شبکه توزیع آب در این استان انجام می‌شو...
جمعه، 02 شهریور 1403 - 22:31
انجام بیش از ۳۱ هزار آزمون کلرسنجی از ابتدای کنگره عظیم اربعین در استان کرمانشاه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: از ابتدای کنگره عظیم اربعین حسینی(ع) تاکنون ۳۱ هزار و ۵۶ مورد آزمایش کلرسنجی از آب آشامیدنی در استان به منظور اطمینان از کیفیت آب شرب و حفظ سلامت زائران اربعین انجام گرفته است.
جمعه، 02 شهریور 1403 - 22:01
پیش بینی توزیع ۲۰میلیون بطری آب بین زوار اربعین در مرز خسروی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، با اعلام اینکه پیش بینی می شود ۲۰ میلیون بطری آب بسته‌بندی خنک بین زائران اربعین در مرز خسروی توزیع شود، گفت: از زمان آغاز مراسم پیاده روی اربعین تاکنون پنج میلیون بطری آب در مرز خسروی بین زوار توزیع شده است.
جمعه، 02 شهریور 1403 - 21:54
صفحه 3 از 96ابتدا   قبلی   1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها   
جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری