X
سرمایه گذاری هزار و 430 میلیارد ریال بخش خصوصی در بخش فاضلاب خراسان رضوی 

 سرمایه گذاری هزار و 430 میلیارد ریال بخش خصوصی در بخش فاضلاب خراسان رضوی 

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان رضوی با تاکید بر کاهش اتکاء به اعتبارات عمرانی دولتی اعلام کرد: چند پروژه در بخش فاضلاب استان به ارزش هزار و 430میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال اجراست.
یکشنبه، 09 تیر 1398 | Article Rating

سید ابراهیم علوی در جلسه شورای مدیران آبفای استان ، این پروژه ها را مربوط به توحید شهر سبزوار، کاشمر، طرقبه و تکمیل شبکه فاضلاب تربت حیدریه و نیشابوراعلام کرد.
وی استفاده از سرمایه های بخش غیر دولتی راهکار را رفع چالش کمبود اعتبارات عمرانی  دانست و اظهار داشت: آبفای استان درصدد است اتکا به اعتبارات عمرانی را به حداقل برساند.          
وی دستیابی به اهداف مورد نظر را نیازمند تسریع در تصمیم گیری ها و کاهش زمان اجرای تصمیمات و برنامه ها،پرهیز از بروکراسی اداری و مکاتبات غیر ضرور، مهندسی مجدد و ساماندهی ساختار اداری در حوزه برنامه ریزی دانست و برتهیه پروتکل و رعایت مفاد آن ،توجه به مفهوم هم سرنوشتی ،هم گرایی و هم افزایی و حذف و کاهش هم پوشانی و سری کاری تاکید کرد.
وی در ادامه با ضروری خواندن کاهش آب بدون درآمد به میزان حداقل 10درصد ، توسعه شبکه فاضلاب هم از جمله اهداف کلیدی محسوب می شود که در صورت توسعه و سرعت بخشی به این بخش از طریق تمرکز برعقد قراردادهای سرمایه گذاری ، قطعا بسیاری از ناهنجاری های درآمدی شرکت با استفاده از منابع حاصل از بخش فاضلاب رفع خواهد شد.      
وی همچنین شرایط تامین آب در پیک مصرف را به مدیران یادآور شد و خواستار پیگیری و تلاش مضاعف ، دقت نظر بیشتر و حساسیت مضاعف در حوزه بهره برداری برای به حداقل رساندن مشکلات تامین و توزیع آب شهروندان در تابستان امسال شد.
     
 

تصاویر
  • سرمایه گذاری هزار و 430 میلیارد ریال بخش خصوصی در بخش فاضلاب خراسان رضوی 
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری