محمدرضا راستین راد تصریح کرد: در اين مانور كه به منظور تمهيد و ايجاد آمادگي هاي لازم در زمان بروز حوادث بحراني و اختلال در روند آبرساني به مشتركين محترم استان طراحي و پياده سازي شد ، ضمن تدارك مقدمات و زيرساختهاي فني و مخابراتي مورد نياز ، اقدامات لازم جهت افزايش تعداد پاسخگويان مركز تماس 122 شركت و جلوگيري از ايجاد صف پاسخگويي مشتركين ، اطلاع رساني هاي منطقه اي و عمومي به مشتركين از طريق سامانه هاي پيامكي ، كانالهاي اطلاع رساني ، شبكه هاي اجتماعي و رسانه هاي جمعي ، هماهنگي استقرار تانكرهاي آبرساني سيار در محدوده متاثر از حادثه و توزيع آب در مراكز حساس و حياتي محدوده ، طراحي و مطابق سناريوي پيش بيني شده اجرا شد.