X
کام تشنه روستاهای فامنین با جهاد آبرسانی سیراب می‌شود

 کام تشنه روستاهای فامنین با جهاد آبرسانی سیراب می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز آبرسانی به دو روستا در شهرستان فامنین خبر داد و گفت: با اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی؛ روستاهای سناج و قمشانه از نعمت آب شرب پایدار و سالم، بهرمند می‌شوند.
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 | Article Rating
فرهاد بختیاری‌فر با بیان اینکه سه کیلومتر لوله پلی‌اتیلن با قطر 160 میلی‌متر توسط شرکت آبفای استان برای آبرسانی به روستای سناج، اهدا شده است، اظهار کرد: عملیات لوله‌گذاری در روستای سناج بر عهده‌ی قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) قرار دارد.
بختیاری‌فر تصریح کرد: ساکنین روستای سناج نیز برای تأمین آب شرب پایدار، یک حلقه چاه عمیق (90 متر) حفر کردند تا مشکل تنش آبی در این روستا برطرف شود.
وی ادامه داد: پس از اجرای این پروژه 1024 نفر در قالب 331 خانوار در روستای سناج دارای آب شرب سالم و بهداشتی هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان پیرامون آبرسانی به روستای قمشانه، توضیح داد: حفر یک حلقه چاه دهانه گشاد و اجرای یک و نیم کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به این روستا توسط شرکت آبفای استان همدان، انجام شده و اجرای خط برق و تجهیز چاه روستا نیز در دست پیگیری است.
بختیاری‌فر با اشاره به آغاز اصلاح یک و نیم کیلومتر از شبکه آبرسانی این روستا، گفت: این پروژه با کمک اهالی روستا و مشارکت بسیج سازندگی آغاز شده و از لوله پلی‌اتیلن با قطر 63 میلی‌متر در اصلاح شبکه آبرسانی روستای قمشانه، استفاده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: 360 نفر در قالب 99 خانوار از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی در روستای قمشانه، برخوردار می‌شوند.
تصاویر
  • کام تشنه روستاهای فامنین با جهاد آبرسانی سیراب می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری