X
سرپریت جدید امور آب و فاضلاب شهرستان بدره منصوب شد

 سرپریت جدید امور آب و فاضلاب شهرستان بدره منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل آبفای استان ایلام، قدرت اله فهیمی به عنوان سرپرست جدید امور آبفای شهرستان بدره منصوب شد و از خدمات ابراهیم ولی پور سرپرست قبلی این امور تقدیر به عمل آمد.
ﺳﻪشنبه، 20 شهریور 1403 | Article Rating
مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بدره با حضور قائم مقام شرکت ،فرماندار بدره و همكاران امور آبفای این شهرستان در محل فرماندارى برگزار شد.

قائم مقام آبفای استان در ابتدای این مراسم با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت خدمات رسانی و تلاش هرچه بیشتر گفت: با توجه به محدودیت منابع آب، تلاش های شبانه روزی توسط همکاران انجام می شود تا با توجه به محدودیت های اعتباری بتوانیم ، رضایت مردم را جلب نماییم.
وى افزود باتوجه به درامد وهزينه اى بودن شركت از همه همكاران ابفا بدره خواست تا با جديت در جهت وصول مطالبات معوق نزد مشتركين در راستاى پيشرفت اهداف عاليه شركت تلاش مضاعف نمايند.
محمدرضايى ضمن قدردانی از زحمات ابراهیم ولی پور در دوره مدیریتش، ابراز امیدواری نمود که قدرت اله فهیمی با برنامه ريزى مدون در جهت برون رفت از وضع موجود در انجام امورات محوله موفق باشند
وی در پایان ضمن تقدير وتشكر از همراهى و مساعدتهاى جناب دكتر عليزاده فرماندار محترم خواستار توجه ويژه در تخصيص و تصویب اعتبارت طرحهای عمرانی شركت اب وفاضلاب برای تکمیل پروژه های آبرسانی در اين شهرستان شد.
در ادامه اين جلسه فرماندار بدره ضمن تقدير و تشكر از اقدامات انجام شده آبفا در این شهرستان از زحمات ابراهیم ولی پور سرپرست قبلى تقدیر و برای قدرت اله فهیمی سرپرست جديد امور ابفای بدره آرزوى توفیق نمود.
تصاویر
  • سرپریت جدید امور آب و فاضلاب شهرستان بدره منصوب شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری