X
اصلاح و توسعه ۷۶۱ کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب

 اصلاح و توسعه ۷۶۱ کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد: از ابتدای شهریور سال گذشته تا کنون 761 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب در این استان اجرا شده است.
شنبه، 17 شهریور 1403 | Article Rating
حسین اکبریان افزود: در این مدت در بخش آب 197 کیلومتر احداث و توسعه و 163 کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه آب و همچنین 237 کیلومتر اجرای خطوط انتقال آب در راستای آبرسانی پایدار توسط آبفای استان اصفهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 26 هزار متر مکعب مخزن آب در سطح استان در دست احداث است، گفت: ظرفیت مخازن به بهره برداری رسیده طی یک سال گذشته 19 هزار متر مکعب است و در این مدت 21 حلقه چاه حفر و 5 حلقه چاه نیز تجهیز شده است.

اکبریان در خصوص فعالیت های صورت گرفته در بخش فاضلاب توضیح داد: طی یک سال گذشته 135 کیلومتر احداث و توسعه و 21 کیلومتر اصلاح و بازسازی در شبکه های فاضلاب انجام شده، همچنین هشت کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب نیز اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خاطر نشان کرد: خدمات شرکت آبفای استان اصفهان با رویکرد توسعه پایدار و خدمت رسانی به مردم شریف استان، به صورت مستمر ادامه دارد و در این راستا استفاده از تکنولوژی های روز و نیروی انسانی کارآمد سرلوحه کار این شرکت قرار دارد.

وی تامین آب شرب پایدار و جمع آوری و تصفیه فاضلاب را وظیفه اصلی این شرکت عنوان کرد و گفت: در یک سال گذشته، 26 هزار 773 مشترک آب و 18 هزار و 439 مشترک جدید فاضلاب به مشترکین این شرکت اضافه شده که بر مسئولیت ما در خدمت رسانی مستمر و 24 ساعته به مردم می افزاید.
تصاویر
  • اصلاح و توسعه ۷۶۱ کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری