X
اجرای زیرساخت‌های آبرسانی در روستای "انجیره" و منطقه الحاقی شهر آبدانان

 اجرای زیرساخت‌های آبرسانی در روستای "انجیره" و منطقه الحاقی شهر آبدانان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: اصلاح و بازسازی چهار هزار ۶۳۵ متر از خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای "انجیره" و اجرای ۱۰۰۰ متر شبکه توزیع آب به منطقه الحاقی به شهر آبدانان وارد فاز عملیاتی می شود.
جمعه، 16 شهریور 1403 | Article Rating
محمد محمدی اظهار داشت: شرکت آبفای استان ایلام در راستای ایجاد زیرساخت ها لازم در حوزه آبرسانی، اصلاح و بازسازی چهار هزار ۶۳۵ متر از خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب و نصب انشعابات آب روستای "انجیره" شهرستان آبدانان وارد فاز عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: برای انجام این پروژه اعتباری معادل۲ میلیارد و ۶۸ میلیون تومان از محل طرح های عمرانی هزینه خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه روستای انجیره دارای ۴۰۰ خانوار می باشد، اضافه کرد: طبق برآورد کارشناسان آبفا، تا چهار ماه آینده پروژه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از اجرای هزار متر شبکه توزیع آب به منطقه الحاقی به شهر آبدانان واقع در ورودی شهر و جنب پایگاه نیروی هایی آبدانان خبر داد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه آب و فاضلاب با تلاش شبانه روزی و جهادی در مسیر اجرای برنامه‌های دولت و خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
تصاویر
  • اجرای زیرساخت‌های آبرسانی در روستای "انجیره" و منطقه الحاقی شهر آبدانان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری