X

 تأکید نمایندگان مردم شیراز بر تأمین منابع آب پایدار برای شهرستان شیراز

نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران آبفای شیراز به‌منظور بررسی مشکلات تأمین آب و مسائل فاضلاب در تالار زنده‌یاد نمازی شرکت آب و فاضلاب برگزار شد، از تلاش‌های شبانه‌روزی آبفا شیراز برای تأمین آب در تابستان جاری تقدیر کردند.
شنبه، 10 شهریور 1403 | Article Rating
ابراهیم عزیزی با اشاره به عملکرد قوی آبفا شیراز در برابر تنش‌های آبی تابستان بی سابقه امسال گفت: با توجه به گرمای شدید هوا مشکلات و نیاز آبی مردم نسبت به سنوات گذشته بیشتر شده بود که می طلبد با حساسیت جمعی دستگاه های مرتبط، در تابستان آتی این مسائل کاملاً مدیریت شود.
وی با قدردانی از رویکرد جهادی مجموعه آبفای شیراز در خصوص کار‌های انجام‌شده در روستا‌ها گفت: تأمین آب پایدار روستاهای اطراف شیراز نیز یک اولویت برای آبفا شیراز بود که برای تحقق آن برنامه‌ای مدون داشت.
این نماینده مردم همچنین بر ضرورت تداوم برگزاری جلسات و بازدیدها بصورت ماهانه برای بررسی نحوه تأمین و توزیع آب اشاره داشت.
جعفر قادری، از دیگر نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر تأمین منابع آب پایدار برای شهرستان شیراز تأکید کرد و گفت: برای چنین رویکردی باید یک برنامه دقیق و مدون تهیه کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تخصیص‌های منابع مالی را ناکافی دانست و برای تأمین آن قول مساعد داد.
در این جلسه بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در شیراز و صدرا، خواستار اصلاح برخی چهارچوب های قانونی توسط نمایندگان در راستای تأمین اعتبار جهت اتمام پروژه‌ها شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری