X
استاندار قزوین از دفتر ارتباط با مشتریان شرکت( CRM) آبفای استان قزوین بازدید کرد

 استاندار قزوین از دفتر ارتباط با مشتریان شرکت( CRM) آبفای استان قزوین بازدید کرد

در حاشیه مراسم افتتاح 275 طرح صنعت آب و برق استان قزوین که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین از دفتر ارتباط با مشتریان و سامانه تلفنی 122 شرکت آب و فاضلاب استان قزوین بازدید کرد و در جریان فرآیند ارائه خدمات به مشترکین قرار گرفت.
یکشنبه، 11 شهریور 1403 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این بازدید توضیحاتی در خصوص ارائه کلیه خدمات 22 گانه این شرکت از طریق سامانه CRM (ارتباط با مشتریان) و نیز از طریق سایت اینترنتی شرکت به آدرس WWW.ABFAQAZVIN.IR ارائه داد.
داراب بیرنوندی همچنین اضافه کرد: دریافت خدمات مذکور از طریق منوی میز خدمت سایت مذکور، ثبت نام در پورتال مشترکین و نیز اپلیکیشن "یار آب" که قابل دانلود از بانک های نرم افزاری و سایت شرکت است، ممکن می باشد.
به گفته وی ارائه خدمات به صورت غیرحضوری، تسهیل، تسریع و دقت بالای آن را به همراه داشته و مشترک می تواند سوابق قبوض پرداختی و رفتار مصرفی خود را در این برنامه رصد کند. همچنین موجب کاهش لزوم تردد ارباب رجوع، کاهش هزینه ها، رعایت حقوق شهروندی و نوآوری از طریق دولت الکترونیک شده است.
گفتنی است استاندار قزوین نیز ضمن ابراز رضایت از خدمات ارائه شده به صورت غیرحضوری برای مردم و نقش برجسته این واحد در پاسخگویی به تماسهای مردمی بابت کم آبی تابستان جاری، بر استمرار کیفیت این خدمات تاکید کرد.
تصاویر
  • استاندار قزوین از دفتر ارتباط با مشتریان شرکت( CRM) آبفای استان قزوین بازدید کرد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری