X
خانواده های شهدا شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تجلیل شدند

 خانواده های شهدا شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تجلیل شدند

در آیینی با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از خانواده های شهدا این شرکت تجلیل شد .
یکشنبه، 11 شهریور 1403 | Article Rating
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد : خانواده های شهدا و ایثارگر مایه فخر و مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید همواره مقام و جایگاه آنان پاس داشته شود .
محمد امجد افزود : دستاوردهای بی بدیل ایران اسلامی در چهار دهه اخیر مدیون خون پاک شهیدانی است که در راه اعتلای وطن جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند .
وی با اشاره به آیه 15 از سوره رعد در قرآن کریم عنوان کرد : دعای خیر شهدا بدرقه راه مردم و مسوولان است و این ظرفیت ارزشمند معنوی یادگار مانای شهیدان گلگون کفن وطن است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز اظهار کرد : جامعه در شرایط کنونی نیازمند الگوگیری از روحیه جهادی شهدا و ایثارگران برای حل مشکلات و رسیدن به قله های پیشرفت و موفقیت است .
ابوالحسن عالی افزود : اکنون نیز با آغاز به کار دولت وفاق ملی باید همگان باید دست به دست هم دهند تا ایران اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون قرار گیرد .
وی افزود : شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز به سهم خود تلاش دارد تا با پیاده سازی برنامه های ترسیم شده به سطح قابل قبولی از وضعیت تأمین آب شرب پایدار و احداث شبکه های فاضلاب دست پیدا کند .
در این آیین با اهدا لوح توسط مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از خانواده های شاهد این شرکت تجلیل شد .
تصاویر
  • خانواده های شهدا شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تجلیل شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری