X
افزایش 30 درصدی تولید آب شرب در گیلان و لزوم مدیریت مصرف آب توسط مشترکین

 افزایش 30 درصدی تولید آب شرب در گیلان و لزوم مدیریت مصرف آب توسط مشترکین

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای گیلان از افزایش 30درصدی ظرفیت تولید آب استان با توجه به افزایش میزان تقاضا خبر داد.
یکشنبه، 11 شهریور 1403 | Article Rating

مازیار غلامپور معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت با اعلام خبر افزایش ظرفیت تولید آب در استان گیلان ، بر ضرورت مدیریت مصرف آب توسط مشترکین عزیز استان تأکید نمود.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای گیلان با اشاره به تأمین آب بهداشتی و سالم در 52 شهر و یک هزار و 780 روستای گیلان که با تلاش شبانه روزی کارکنان پرتلاش این شرکت انجام می گیرد تصریح کرد: علیرغم استفاده از تمام ظرفیت منابع تولید آب، بدلیل گرمای هوا، ورود مسافران به گیلان و افزایش چند برابری جمعیت استان، شاهد بالا رفتن میزان قابل توجه مصرف آب شرب می باشیم.

وی با تأکید بر اینکه منابع تولید آب استان با ظرفیت کامل در مدار بهره برداری قرار دارد افزود: با توجه به افزایش میزان مصرف آب شرب طی تابستان سالجاری، ظرفیت تولید آب استان 30 درصد افزایش یافت و تلاش شد در زمان قطعی برق مکرر در تأسیسات آبرسانی و ایستگاه های پمپاژ با استفاده از دیزل ژنراتور از قطعی آب شرب مشترکین جلوگیری شود ولی همچنان در برخی مناطق شهری و روستایی با افت فشار شدید آب مواجه هستیم.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای گیلان از مشترکین عزیز استان خواست با مدیریت مصرف آب در زمان پیک مصرف یاریگر این شرکت باشند تا ضمن تأمین نیاز آبی استان ، تداوم خدمت رسانی به همه هم استانی های عزیز در حوزه شهر و روستا میسر گردد.

تصاویر
  • افزایش 30 درصدی تولید آب شرب در گیلان و لزوم مدیریت مصرف آب توسط مشترکین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری