X
رفع بیش از ۱۹۹ مورد حادثه آب و‌ فاضلاب در شهرستان جوانرود

 رفع بیش از ۱۹۹ مورد حادثه آب و‌ فاضلاب در شهرستان جوانرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از رفع بیش از ۱۹۹ مورد حادثه آب و‌ فاضلاب در شهرستان جوانرود طی یک ماه خبر داد.
شنبه، 10 شهریور 1403 | Article Rating
"رضا داودی" با اشاره به اینکه ارائه خدمات پایدار از وظایف ذاتی شرکت آب و فاضلاب است، اظهار داشت: امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود، در ماه گذشته ۱۲۲ مورد حادثه آب و ۷۷ مورد حادثه فاضلاب را مرتفع کرد.

مدیرعامل شرکت آیفای استان کرمانشاه از دیگر اقدامات این امور در ماه گذشته را، نشت‌یابی ۶۰۰۰ متر شبکه توزیع و ۱۰۰۰ متر خطوط انتقال عنوان کرد و گفت: همچنین طی این مدت نشت‌یابی ۶۰۰ فقره انشعاب آب و استاندارد‌سازی شش فقره انشعاب آب نیز انجام شده است.

وی در ادامه، توجه به کیفیت آب شرب را از اولویت‌های کاری دانست و گفت: در راستای حفظ سلامت آب، طی مدت یاد شده ۲۳۰۰ مورد کلرسنجی و ۹۵ مورد آزمایشات میکروبی در امور آب شهرستان جوانرود انجام شده است. همچنین بیش از ۱۱۰۰ متر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شستشو و ۵۰ مورد پیمایش ملک به ملک نیز در این شهرستان انجام گرفته است.

داودی در پایان، فرهنگ‌سازی را از مهمترین برنامه‌های مدیریت مصرف آب برشمرد و افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی، برای استفاده بهینه و صحیح از این منابع، باید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

گفتنی است؛ شهرستان جوانرود با ۲۳هزار و ۹۶۵مشترک آب و جمعیتی بالغ بر ۸۱ هزار نفر در۸۶ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.
تصاویر
  • رفع بیش از ۱۹۹ مورد حادثه آب و‌ فاضلاب در شهرستان جوانرود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری