X
اصلاح 60 متر شبکه فاضلاب در منطقه یک شهر رشت
طی مرداد ماه سال جاری توسط آبفای گیلان انجام شد:

 اصلاح 60 متر شبکه فاضلاب در منطقه یک شهر رشت

مدیر امور آب و فاضلاب رشت، از اصلاح شبکه فاضلاب به طول 60 متر در نقاطی از منطقه یک این شهر طی مرداد ماه سال جاری خبر داد.
شنبه، 10 شهریور 1403 | Article Rating

محمود امیری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت گفت: به منظور دفع بهداشتی فاضلاب بیش از 60 خانوار منطقه یک شهر رشت، طی مرداد ماه، 60 متر شبکه فاضلاب در نقاط مختلف شامل خیابانهای گلسار، بیستون، بلوار شهدای گمنام، بلوار انصاری و... با استفاده از لوله های کاروگیت در اقطار مختلف با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 680 میلیون ریال اصلاح و بازسازی شد.

وی؛ با اشاره به بازدید میدانی از بلوار شهید انصاری، خیابان عرفان، کوچه 20 متری رهبر، به همراه تعدادی از اعضاء شورای شهر و شهرداری منطقه 1 رشت بیان داشت: در راستای همکاری و تعامل میان شرکت آب و فاضلاب گیلان و شهرداری شهر رشت جهت رفع مشکلات جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب، انجام لوله گذاری به طول تقریبی 100متر جهت بهره برداری 120 نفر از ساکنین محترم در آدرس مذکور با برآورد هزینه 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در دستور کار شرکت آب و فاضلاب و شهرداری رشت می باشد.

امیری تصریح کرد: در سطح منطقه یک شهر رشت 6 باب دریچه فاضلاب بهداشتی کامپوزیت نصب و 3 عدد دریچه بتنی فاضلاب تعویض و رفع شکستگی شد و در مجموع اعتباری بیش از 299 میلیون ریال برای ساخت و نصب دریچه های بهداشتی و سنتی فاضلاب در مرداد ماه سال جاری هزینه شده است.

وی از شهروندان خواست؛ با توجه به افزایش سرقت دریچه های چدنی فاضلابی در سطح شهر و‌ خطرات جانی و مالی و ضرر به بیت المال، در صورت مشاهده سارقین بلافاصله با پلیس ۱۱۰ و سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان تماس بگیرند.

مدیر امور آبفای رشت خاطر نشان شد: طی مرداد ماه در راستای رفع گرفتگی شبکه سنتی و بهداشتی فاضلاب به طول 980 متر در اقطار مختلف با استفاده از دستگاه واترجت و حمل لجن کش شستشو و لایروبی شد.

بنابراین گزارش؛ در مدت مذکور 42 فقره انشعاب فاضلاب در منطقه یک نصب و در 2 آدرس مورد تقاضای مشترکین محترم، 80 متر عملیات نقشه برداری و طراحی بصورت رایگان انجام گرفت.

 

تصاویر
  • اصلاح 60 متر شبکه فاضلاب در منطقه یک شهر رشت
  • اصلاح 60 متر شبکه فاضلاب در منطقه یک شهر رشت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری