X
افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح آبرسانی در شهرستان رابر

 افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح آبرسانی در شهرستان رابر

مدیر امور آبفا شهرستان رابر از افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح آبرسانی در هفته گرامیداشت یاد شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی خبر داد.
شنبه، 10 شهریور 1403 | Article Rating
مدیر امور شهرستان رابر با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته دولت ایین افتتاح ۲ طرح آبرسانی و کلنگ زنی طرح خط انتقال دیوران رابر با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان رابر برگزار شد.

محمد فیروزی افزود: قنات اسماعیل آباد مجتمع قنات ملک با اجرای خط برق، ۱۰۰متر نای گذاری، ۱۲۰۰ متر خط انتقال و تجهیز یک رشته قنات با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و ۱هزارو ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده ۴۳ میلیارد ریال برای طرح مجتمع آبرسانی سیه‌بنوییه شهرستان رابر خاطرنشان کرد: این طرح که شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب به طول ۱ هزار و ۲۲۰ متر است، ۱هزار خانوار با جمعیت ۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

فیروزی در ادامه افزود: به مناسبت هفته دولت و با هدف تامین آب پایدار برای ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲هزارو ۴۵۰ نفر دیوران شهرستان رابر طرح خط انتقال آب از مخزن شماره ۳ به طول ۳هزار و ۳۵۳ متر با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
تصاویر
  • افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح آبرسانی در شهرستان رابر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری