X
۶ طرح آبرسانی در رامسر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد

 ۶ طرح آبرسانی در رامسر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد

همزمان با هفته دولت در شهرستان رامسر ۵ طرح آبرسانی درمجتمع لرسانور، اربکله و روستاهای تمل، گاورمک، سلمل و شهر رامسر با بهره مندی بیش از ۹هزار نفر افتتاح و عملیات جرایی طرح آبرسانی به روستای میانلات با بهره مندی ۳۰۳ نفر آغاز شد.
جمعه، 09 شهریور 1403 | Article Rating
در این مراسم قائم مقام آبفا مازندران با اشاره به اجرای طرحهای آبرسانی در مناطق روستایی گفت: در چند سال اخیر تعداد زیادی از روستاها تحت پوشش شرکت قرار گرفت که برای دستیابی ساکنان آن به آب شرب سالم و پایدار اقدامات خوبی از جمله اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی، احداث مخزن ذخیره و ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیر چاه، بهسازی منابع تامین و ... انجام شد.
علیپور با اشاره به اینکه در شهرستان رامسر نیز طرحهای آبرسانی خوبی در حال اجراست، از بهسازی یک دهنه چشمه با آبدهی ۲۰ لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال به طول ۶ هزار متر در مجتمع لرسانور، اربکله با صرف ۷۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: ۴هزار نفر از این طرح بهره مند شدند.
قائم مقام آبفا مازندران ادامه داد: در روستای تمل یک باب مخزن به حجم ۱۰۰ متر مکعب با بهره مندی ۲۰۰ نفر و صرف ۲۵ میلیارد ریال اعتبار ودر روستای گاورمک نیز یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و برخورداری ۴۰۰ نفر احداث و ۳هزار متر خط انتقال در روستای سلمل با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و برخورداری ۴۶۰ نفر به اجرا درآمد.
او اظهار داشت: در شهر رامسر نیز ۶۵۰۰ متر خط انتقال با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و برخورداری ۴هزار نفر به بهره برداری رسید.
علیپور در بخش دیگری از سخنانش به آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای میانلات اشاره و تصریح کرد: در این طرح نیز احداث دوباب مخزن در مجموع به حجم ۱۵۰ متر مکعبی درنظر گرفته شد .
او جمعیت بهره مند از این طرح را ۳۰۳ نفر و اعتبار پیش بینی شده را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
فرماندار رامسر نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، به اهم فعالیتهای صورت گرفته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برکات و ثمرات این فعالیتها برای مردم عزیز خواهد بود.
او از اجرای طرحهای آبرسانی به این شهرستان و پیگیری ها و تلاشهای مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران قدردانی کرد.
تصاویر
  • ۶ طرح آبرسانی در رامسر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری